Jak je společnost ovlivňována a přetvářena k obrazu EU....

7. června 2015 v 1:54 | prvopodstata převzato z slovanskaduse.blog.cz |  Články
....zajímavý článek, který ukazuje, jaký směr nasadila EU= evropská hydra a co má vlastně na mušce.
Co si z toho může čtenář vzít...
Asi to, že je na místě, aby dle doporučení EU bylo v zákoně ukotven zákaz fyzických trestů, protože u nás je pouze vyjádřená určitá přípustná míra, tj. že je třeba zakázat i plácnutí dítěte přes zadek.
Nebo to, že jestliže soudy rozhodují o tom, jestli se má dítě vrátit do péče rodičů, tak by tyto soudy po svých šetřeních, neměli dávat děti do péče svých trýznitelů, pardón - rodičů?
Nebo to, že je na místě, aby ministerstvo školství po náhlém Chládkovém odvolání vedla ministrině sociálních věcí Marksová?
Každopádně důležité pro mediální obraz je, aby si Češi nic dobrého o sobě nemysleli a ani zahraniční o nich ne. Čím je Čech ušlápnutější a zamindrákovanější, tím je to pro jiné lepší.
O co vlastně jde:
U nás je hodně rozšířená myšlenka "škoda každé rány, která padne vedle".
Již naši dědové či rodiče často přiznávají, že když dostali na zadek, rychle pochopili, že tudy cesta nevede. Dnes se rodiče snaží dítěti všechno vysvětlit a vydiskutovat v rámci přístupu respektu k dítěti (já jsem to také tak dělala s respektem a láskou k svému dítěti). Během času jsem pochopila, že i to plácnutí přes zadek je počin lásky. Především tím, když je těžké dítěti vymezit hranice a diskuse se míjí účinkem. Každé dítě je jiné a ne každé dítě je připraveno vnést do diskuse svou odpovědnost. Za dítě jsou především odpovědní rodiče.
I zde je třeba udržovat rovnováhu. Dítě se nějak chová a jako rodič dohlížím, jestli jsou jeho projevy přípustné nebo ne. Udržuji jej v hranici jak pomocí pěkných povzbudivých slov (pochvala), tak v druhém případě i těch výhružnějších slov (pohrození), udržuji jej v laskavém emocionálním projevu (vlídnost) i v zlejším emocionálnějším projevu (zloba), udržuji jej v milých příjemných fyzických projevech (pohlazení), tak i v nepříjemných nemilých projevech (plácnutí). To vše je zapotřebí, aby dítě celostně poznalo, na jaké straně je - jestli dobrého nebo zlého. A tím pochopilo a poznalo své hranice. Svět není jen dobrý, je i zlý a čím dřív se dítě naučí toto poznávat a pohybovat se v tom, tím líp pro něj.
Umění použití tohoto přístupu tak, aby dítě celostně prospívalo, je závislé na moudrosti, vědomosti a kultivovanosti rodičů. Každý rodič je jiný, každý rodič má své životní výzvy, každý rodič má za sebou jiné dětství a proto každý rodič k dítěti přistupuje svým způsobem a dítě se od něj učí, to co pro svůj život potřebuje. Vše je přirozeně identické.
Jestliže se do přirozeného chodu výchovy začíná vtírat uzákoněný jeden přípustný směr, jehož dodržování chce kontorlovat a postihovat např. odebráním dítěte od rodiče jako v Norsku, nastává nerovnováha, která podporuje pouze poznávání kladné hranice. Tím pádem dítě se neučí poznávat onu zápornou hranici a začíná mu tak chybět smysl pro poznání špatného a nebezpečného. Ztrácí cit či pud pro vlastní sebezáchovu, protože nepoznává nebezpečí.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<



Tento nerovnovážný a scestný přístup je podporován EU a norskými fondy, z kterých právě čerpají neziskové organizace, které se tím živí. I u nás je zjevné, že chtějí tyto norské přístupy zavést tak jako i v dalších zemích, ve kterých se toto ještě očividně neděje. I výše zmíněný článek je tomu důkazem. Třeba právě tím, že je dle údajů neziskové organizace Dětského krizového centra.
Proč to ale EU dělá, proč chce vést společnost tak, aby nebyla schopná rozlišit, co je špatné a nebezpečné? Asi proto, že nemá smysl pro rovnováhu. Nemá ani smysl pro identitu, vše chce svými normami sjednotit tak, aby lidé nebyli schopni poznat, co je špatné a nebezpečné. Lidem pak uniká i to, že je to špatně, což je pro národ nebezpečné, protože tímto sjednocením všeho ztrácíme vlastní identitu. Jestliže člověk není identický, je něčím jiným. Je tím, čím ho chce někdo mít. To samé platí pro celý národ. Tímto způsobem se stává otrokem a dostává se mu pouze to, co ho tím otrokem udrží i nadále.

Mnohokráte děkuji za možnost uveřejnění autorce blogu slovanská duše.....
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 proud proud | 7. června 2015 v 10:40 | Reagovat

Opet se dostavame k jadru pudla a uzavirani se kruhu.Paklize je clovek zblblej mainstreamem a podobne,je to vina mainstreamu,nebo kazdyho jednoho cloveka osobne? ;-).Co se deje u nas i ve svete......je to vinou tech kdo zneuzivaji a pouzivaji,zotrocujou,anebo je to vinou tech kdo je nechaji ty veci delat?......kdo dopustili aby se veci dostaly az takhle daleko?! Osobne se vlastni zodpovednosti nezrikam,znam svou vinu a delam co jde abych ji napravil misto sezeni u piva zehrani na osud a to ze to oni a ja nic,ja muzikant!!! Nebejt me obycejnyho,malyho,nebylo by komu vladnout,koho okradat,koho vykoristovat,komu prodavat ausus,koho oblbovat s volbama atd.A to vsechno je mozny jen diky me,diky tomu ze k tomu mlcim,trpim to,vlastne to podporuju,protoze jsem se promlcel az do mista,ze z ty masinerie jde jen hodne tezko vymanevrovat a i manevrovat v ni.Ano,to JA jsem si tohle vsechno zavinil svou nevedomosti,lhostejnosti a pohodlnosti,tim ze jsem chtel mit svuj klid.Kdo chce,hleda moznosti,kdo nechce,hleda duvody.....hledalm jsem duvody a prichazi cas abych se b ud ryhle probudil a vzchopil,nebo abych zase tise....zaplatil cenu nejvyssi!

2 Martin Martin | 7. června 2015 v 19:35 | Reagovat

Prostě lidi si neuvědomují jeden všeobjímající vesmírný zákon - Žádná lidská bytost nemá právo,jakýmkoliv způsobem ubližovat druhé lidské bytosti,nebo ji jakýmkoliv způsobem poškozovat....

Díte nemůžete vychovat.... Nikdo nemůže vychovat dítě. Duše se rodí na určitém vývojovém stupni nižší duše inklinuje ke zlu (ať uděláte cokoliv) (ať prochází čímkoliv) vyvinutější duše inklinuje k dobru (ať prochází čímkoliv) (ať uděláte cokoliv) . A tyto váhy vývoje nikdo nemůže rozšířit či zadupat... To jen ta bytost sama více roztáhnout (duchovní vývoj) nebo zadupat (utopení se v egu atd. )

Tak jako do dobrého člověka nenamlátíte zlo, tak do zlého člověka,nenamlátíte dobro...

Dovolím si tvrdit že tak každý třetí rodič je absolutně nekompetentní na to mít děti.

Dítě (lidská bytost) se má pozitivně rozvíjet a ne vychovávat, vychovávají se zvířata...

3 proud proud | 8. června 2015 v 7:42 | Reagovat

[2]: Dovolim si oponovat Martine,ze teorie s dusema neni z tvy hlavy a je zcestna,s dusi je to jinak,k tomu dobrymu a zlymu cloveku ti povim jen jedno:"Jak dole,tak i nahore",kazdej z nas je schopnej vseho,a vychova je o uvedomneni si sama sebe a umeni vyberu,moralnich hodnotach atd.!Takze ano,deti se vychovavaji(kdyz se opravdu vychovavaji a nenechava se to na "spolecnosti" stadu),zvirata se ale cvicej!

4 irini irini | E-mail | 8. června 2015 v 8:32 | Reagovat

[2]:Souhlasím docela. Když bychom s tímto přístupem šli do hloubky nejspíš bychom narazili na generace a jejich možnosti. Určitě za světových válek byli lidé rádi, že vůbec přežili a ani se nestačili zbavit stresu a už měli děti. Čili z ega sloužícího pro přežití se těžko mohli dostat k duchovnímu vývoji. A výchova?  Tu určila vyhrávajíci strana konfliktu.
Je  nejspíš pravda, že se rodí lidé různé duchovní úrovně a podle ní se snaží  o řešení svého postavení v tomto světě včetně vztahu s rodiči a vztahu s vlastními dětmi...

5 čučoriedka čučoriedka | 10. června 2015 v 12:46 | Reagovat

[2]:Pozitivne v pozitívnom prostredi ktoré vytvaraju ludia vôkol neho ...

A dieťa mozes vychovat a viest ho k spravnym rozhodnutiam a k tomu dobremu.

Skus si porovnat 3 situacie :

a. Dieťa, ktore vyrasta zo súrodencom v dobrej rodine.

b. Rozmaznany jedinacik, ktory dostane vsetko co si povie.

c. Dieťa zo zlej rodiny na ktore rodicia kaslu a zije "poulicny" zivot(bitky, drogy, alkohol) atd.

A pardon , ale dovolim si tvrdit, ze vôbec nevies o com rozpravas.

...nema pravo, akymkolvek spôsobom  ublizovat druhym ludom. Je vela takých ludi a robia to denno denne. Myslis si ze ich zaujima ci maju na to pravo alebo nie ? Keby ma rodicia nevychovali tak ako to urobili, tak ja a brat by sme boli davno iny ludia ako teraz. Ano neskor v dospelosti budu deti rozhodovat sami za seba ale aj na zaklade toho co robili rodicia sa bude rozohodovat ci dobre alebo zle, ci mat respekt voci ostatnym alebo nie, ci argumentovat v pravu chvilu alebo byt radsej ticho... to su tie veci  kde budu rozohdovat oni a nie bezducho uvazovat a konat bez premyslania. Vloz do dieťaťa lásku a ono ju bude vkladat tam kde je potrebna.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.