Všechno se začíná, asi záměrně, s Germanwings nějak komplikovat.....

31. března 2015 v 0:23 | prvopodstata |  Články
Mám zprávu, že určitá společnost vlastní data posledních 10 minut obou dvou recordérů nahranou on-line. Jsem zvědav, kdy s tím vylezou na veřejnost. Samozřejmě s tím budete datováni.....





Následující zprávy jsou ale ještě zajímavější. Nebudete tomu věřit, byly dnes uvedeny v televizi v USA CBS2 NEWES v tak zvaném BREAKING NEWS - přerušení zpráv.
Bylo zde řečeno, že (údajný) pravý copilot Andreas Lubitz nebyl v letadle, ale byl nalezen mrtvý v autě????? Co tohle má zase znamenat???? Podívat se můžete na kratičký záznam níže. Z videa vidíte, že jsou sestříhané videa z Barcelony, Ameriky a místa havárie Germanwings u francouského městečka Barcelonete!!!!!



Tak ohromnou manipulaci lidí veřejnými sdělovacími prostředky přestávám chápat i já. Lžou od začátku neustále, že se jim od huby práší a vůbec se u toho nestydí. Zřejmě jim to nevadí. Dělají si z lidí pr.el????? Pravděpodobně se jedná o využití této havárie, k odvrácení pozornosti od připravovaného totálního vyzbrojení Ukrajiny a přípravy k úderu na Rusko. Na Ukrajinu se dovážejí smrtonosné zbraně s ochuzeným uranem. US rakety se postupně v Polsku staví do bojové pohotovosti a evropští politici s tím nic nedělají. Myslí si, že Ukrajina je daleko a případná válka se jich netýká.

Další data k události Germanwings.

Opravdu věříte, že dveře kokpitu byly zamčené?
Hacked: Did You Really Think Cockpit Door Was Locked?
http://www.veteranstoday.com/2015/03/27/350535/
Posted by Gordon Duff, Senior Editor on March 27, 2015,
By Gordon Duff and Jeff Smith, Editors
Překlad OrgoNet
V zájmu usvědčení prolhaných médií:

S veškerou pravděpodobností posádka kabiny letadla Germanwings mohla vstoupit do kokpitu kdykoliv. Pokud bylo letadlo speciálně naprogramováno k tomu, aby tuto normální schopnost letadla Airbus 320 neumožnilo, aerolinky o tom veřejnost neinformovaly.

Tato informace o zamykání dveří kokpitu je "důvěrná", protože by to mohla být teoreticky pomoc únoscům. Problém je v tom, že žádní únosci neexistují, zdá se, že jsou to pouze bezpečnostní agentury, které si užívají kradení letadel, jejich sestřelování a přebírání kontroly nad jejich řídícími systémy. Scénář "únosu" znamená vždy vhodnou krycí historku pro média , protože "mrtví muži nemluví", a místa zřícení jsou vždy urychleně zajištěna a "vybavena", jak je zapotřebí.

Historka se sebevraždou kopilota GermanWings je jenom novou zápletkou starého příběhu.

Abychom přispěli k explozi informací o nedávné letecké katastrofě ve Francii, provedli jsme jednoduché bádání ohledně funkce dveří kokpitu letadla A320. Níže publikujume operační manuál.
Máme také následující návod převzatý z Operačního manuálu o bezpečnostním systému kokpitových dveří pro letovou posádku používaného Royal Jordanian Airlines, kterážto organizace nám jej laskavě poskytla:
Ident.: DSC-25-11-10-00001006.0001001 / 09 OCT 12
Applicable to: MSN 2649-3685, 4670-5367
Dopředu se otvírající závěsné dveře kokpitu oddělují kokpit od prostoru pro cestující. Mají tři elektricky se zavírající zámky ovládané letovou posádkou. Za normálních podmínek, když jsou dveře zavřené, zůstávají zámky zamčené. Když je požadavek vstoupit do kokpitu, posádka může povolit vstup odemčením dveří, které zůstávají zamčené, dokud se neotevřou tlačením. Když letová posádka nereaguje na požadavek vstupu, dveře mohou být otevřeny i kabinovou posádkou vložením sedmimístného kódu (naprogramovaného leteckou společností) na klávesnici umístěné po straně předního ovládacího panelu.

Server Scribd byl hacknut a shozen, když jsme tam tento manuál vyvěsili.

V okamžiku, kdy jsme zveřejnili operační plán pro dveře A 320 na serveru Scribd, byl server hacknut a shozen. Zde je screenshot ukazujíckí hack:
Změnili jsme IP adresy z UK na USA, Kanadu, Švýcarsko, Německo a Francii, ale hack byl celosvětový. Než bude Scribd moci být obnoven, zde je screenprint ze "závadné" stránky letového manuálu:
Server Scribd opět nahozen, takže celý manuál otvírání dveří je zde: https://www.scribd.com/doc/260119041/a320-Operating-Manual-Cockpit-Door
Další otázky se týkají možnosti časového prodlení, které mohlo vyřadit klávesnici pro otvírání dveří, Ta může být naprogramována pouze samotnou leteckou společností, ale není to vyžadováno a je to zcela volitelné.

Na základě úrovně neformálnosti v GermanWings by se dalo soudit, že žádné omezení do klávesnice nebylo naprogramováno. To by znamenalo, že kabinová posádka, čímž rozumíme letušky, by měly vstupní kód do kokpitu a nejspíše by byly schopny ho vložit, pokud dveře byly v pozici "zamčeno".

To je důvod, proč toto publikujeme: Nebylo povoleno, aby se tato informace dostala na veřejnost.

V jistou dobu bylo vypuštěno na veřejnost, že "pilot" bušil na dveře a křičel, ve snaze vstoupit do kokpitu, a tato informace byla rychle přijata jako zásadní.

Satelitní telefony

Navíc, jakmile byla vypuštěna falešná informace, že letečtí kontroloři nebyli schopni kontaktovat posádku letadla, mělo být zmíněno, že členové posádky mají k dispozici satelitní telefony.

Pilot, spíše než by bušil na dveře, mohl z něj velmi snadno zatelefonovat a požádat leteckou kontrolu, aby za něj provedla přistání.

Tyto telefony jsou obvykle v každém prostoru pro posádku, v předním i zadním přípravném prostoru a často i v otevřeném prostoru. Zmínka o tom je například v manuálu pro případ potřeby lékařského ošetření.
Lékařská diagnóza v letadle
V případě jiném, než je velmi málo závažný zdravotní problém, pověřený letový attendant normálně učiní veřejný dotaz, zda je na palubě přítomen lékař nebo jiný kvalifikovaný zdravotní personál). Pokud je odpověď pozitivní, lékařský profesionál bude požádán o vyšetření pacienta a o radu posádce, jaký bude nejlepší další průběh akce.
V nepřítomnosti lékaře - profesionála mnohá letadla mají spojení s lékařskou pohotovostní službou jako je Med Link, Stat MD nebo Med Aire . Poskytovatelé těchto služeb mohou být využiti před letem i při letu, a mohou být kontaktování skrze satelitní telefon, HF neb VHF rádiový telefon skrze stanici ARINC, nebo použitím systému ACARS (Aircraft Communications, Addressing and Reporting System - Komunikační letecký systém

N
ěkterou z těchto metod je možná přímá komunikace s lékařem pohotovostního centra.

Systém proti únosům "Fly-by-wire"

Zmiňujeme zde i stejnou věc, kterou jsme připomínali při zmizení MH370: Moderní letadla s elektronickým systémem řízení "fly- by- wire" (http://cs.wikipedia.org/wiki/Fly-by-wire) mají už léta na palubě systémy pro samostatné přistání, které byly instalovány, aby zabránily únosům letadel a jejich zřícení na jaderné elektrárny. Bylo nám řečeno, že letadla mohou přistát s použitím tohoto systému i při větru až do 30 uzlů.

Také víme, že tento systém je naprogramován i pro kontrolované zřícení v oblasti, kde budou způsobeny nejmenší škody.

Když jsme četli všechny ty historky o depresích a přítelkyních, které jsou vnucovány veřejnosti, a současně jsou vynechávány důležité informace, které by jako obvykle vedly k nepříjemným závěrům, rozhodli jsme se tímto rozšířit diskusi.

Veškeré zprávy o podobných incidentech, které se zpočátku zdají být nanejvýš racionální, bývají nahrazeny lhaním a vymyšlenými historkami pro zastření skutečných událostí a důvodů. Což se děje i v tomto případě.
 

7 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 precho precho | 31. března 2015 v 9:06 | Reagovat

to s tym telom v aute je hoax podla mna zvuk je dodany k videu a hlas redaktorky tina kraus je uplne rozdielny
  stači sa započuvat

2 esterka esterka | 31. března 2015 v 9:56 | Reagovat

To pole trosiek lietdla Germanwings je nanajvýš podozrivé a hovorím si, čo mi to pripomína? Jasné, trosky po zrútenom lietadle Letu 95 čo spadlo v Pennsylvanii 11. septembra. Tiež len kopa bordelu, pár akože súčastí lietadla, inak len bordel ako zo skládky. Nijaké kufre, žiadne identifikovateľné kusy. Stačí si porovnať obrázky z oboch havárií. A tým svedkom, čo údajne videli zrútenie neverím, to je asi prvotný výmysel médií. Skôr mohli vidieť ako lietadlo sype bordel po kopcoch než zrútenie lietadla.

3 precho precho | 31. března 2015 v 11:14 | Reagovat

dalsi byvali spojenec hlasi vypadok el energie skoro cela krajina -turci

4 Václav Václav | E-mail | 31. března 2015 v 12:49 | Reagovat

Dnes mi přišel e-mail, s fotkou z Ostravského nádraží, kde jsou byfocené střely ukryté ve vagonech, putujicí na Ukrajinu

5 Liběna Liběna | 31. března 2015 v 13:28 | Reagovat

Tak tu mame dalsi el.vypadek....http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/365763-polovina-turecka-se-ocitla-bez-elektriny-bez-proudu-je-i-istanbul.html

6 ok ok | 31. března 2015 v 13:54 | Reagovat

[4]:ukaž.

-------
http://www.badatel.net/skontrolujte-si-stitnu-zlazu-vsetko-co-k-tomu-potrebujete-je-teplomer/

7 Trax Trax | E-mail | 31. března 2015 v 14:01 | Reagovat

[4]:Václav to je samozrejme blud tie rakety vo vagonoch.

8 esterka esterka | 31. března 2015 v 14:12 | Reagovat

[4]: Už tu taký obrázok bol a na Orgo-net bolo dosť rozoberané, že je to hoax, je to fotka starých rakiet smerujúcich na likvidáciu a nie je to fotené v Ostrave, ale asi v Rusku.

9 Petr Hynek Petr Hynek | E-mail | Web | 31. března 2015 v 14:14 | Reagovat

Nepadají jen letadla, ale v poslední době taky dost často elektřina... Možná téma na zamyšlení, proč se tak děje. Dnes je to půl Turecka, zítra...? Nedávno v Brně probíhalo cvičení na tzv. Blackout, pročpak asi? Nicméně žádné blackminds a hlavu vzhůru, bude líp :-) Ona si Země poradí s tím virem jménem člověk, jak kdysi řekl jeden můj známý, astrolog...

10 ok ok | 31. března 2015 v 14:38 | Reagovat

Troll "Jana B." se přesunul zpět na (svůj domovský) Orgonet.
http://orgo-net.blogspot.cz/2015/03/aolian-jak-jsem-vital-jaro.html

11 Petra Petra | Web | 31. března 2015 v 15:32 | Reagovat

Ahoj! Omlouvám se za reklamu - rozjíždím nový blog o životě au pair v Londýně a byla bych moc ráda kdyby jste na můj blog čas od času zavítali! Děkuji :)

12 Václav Václav | E-mail | 31. března 2015 v 16:22 | Reagovat

není, pošlu vám to klidně na FB, nebo mejlem. napište kam to mám poslat a já to pošlu.Už jsem to dal na Fb

13 mariankosnac mariankosnac | 31. března 2015 v 17:35 | Reagovat

[12]: Ak myslíš tie rakety vo vagonech tak to bol naštastie len hoax. Už sa to tu riešilo pred takmer dvoma týždňami a tm povedal že s tými raketama to bol asi preklep.

14 Jana B. Jana B. | 31. března 2015 v 20:08 | Reagovat

[10]:Tak moc se mýlíš a moc fabuluješ ! Ale odpouštím ti. Lidstvo bude za chvíli zkratováno, takže nemá cenu abych se na tebe zlobila :-)

15 kamarádka kamarádka | 31. března 2015 v 22:51 | Reagovat

už stihli zkontrolovat spadlé mobily (jsou fakt "dobží") a našli toto: http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/zkazu-letu-germanwings-kdosi-uvnitr-tocil-video-se-naslo/r~f38aec30d7dd11e4a66e0025900fea04/

16 k.ch. k.ch. | 1. dubna 2015 v 5:09 | Reagovat

[9]: Tak jdi příkladem i se svým kámou astrologem a označte  za vira sami sebe.
Moji rodinu z vašich hluboce fundovaných astroanalýz laskavě vynechte, děkuji.

17 Dozaj Dozaj | 1. dubna 2015 v 11:02 | Reagovat

Zprávy z Německa: Švícaři vybyrají peníze z bank-pod polštářem budou jistější.-)
Blíží se Černý pátek?.-(

18 Dozaj Dozaj | 1. dubna 2015 v 11:05 | Reagovat

Ta předchozí zpráva je určena k článku z 30.3. mar. okénko

19 ok ok | 1. dubna 2015 v 21:43 | Reagovat

[14]:Radši si dej pozor, ať zas pod tímhle nickem nepíšeš v mužským tvaru, sociopate.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.