Sestřelení letadla Lufthansy na trase Barcelona-Düseldorf

25. března 2015 v 20:54 | tomáš marný přeložila kočka koule |  Články
Přináším Vám Vážení čtenáři marného okénka překlad slíbeného článku o sestřelení letadla Airbus A320 Germanwings sesterské společnosti Lufthansy na trase z Barcelony do Düseldorfu.

Německé linkové letadlo sestřelila Francie


úterý 24. března 2015, Freeman




Cestou z Barcelony do Düsseldorfu se v úterý v 10:40 zřítil Airbus A320 s označením 4U 9525, který patřil nízkonákladové dceřiné společnosti německé Lufthansy. Letadlo se se zemí střetlo mezi obcemi Digne a Barcelonnette ve francouzských Alpách. Svědkové pádu zaznamenali tři francouzská vojenská letadla typu Mirage a Rafale; ta přelétala přes oblast v tu samou dobu. Slyšeli také hlasitý třesk. Za úmrtí 114 cestujících, dvou pilotů a čtyř členů posádky je bezpochyby zodpovědný francouzský prezident Francois Hollande.

Já se teď k Hollandemu postavím přesně stejně jako západní média a politikové k Putinovi, když se zřítil MH17. O příčině pádu se neví nic, ale já francouzskou vládu předem odsoudím a hodím jí na krk vinu za tuto leteckou katastrofu. Jsou to vrazi a já si teď pokládám stejnou otázku jako tehdy média: "Kdo zastaví Hollandeho?"

Co ukazuje na sestřelení? Starosta blízké obce Meolans Revel, Thierry Brown, sdělil reportérce AFP Isabelle Malsang, že byly v předpokládaném okamžiku pádu letadla v oblasti pozorovány tři bojové letouny Mirage:
"Jediné, co nám přišlo nápadné, byl přelet tří stíhaček Mirage, které v domnělé době zřícení minimálně třikrát přeletěly nad regionem," Starosta dodal: "Jsme zvyklí, že tu denně vidíme aspoň jednu, ale ne tolik současně."

Jedna z místních řekla deníku Le Parisienne: "Najednou jsem uslyšela hlasité třesknutí." Letadlo podle ní letělo "níž, než je obvyklé," nebyl ale vidět "žádný kouř".

No? Je potřeba víc důkazů? Proč tak dlouho čekat na vyšetření příčin? Analýza černých skříněk je jen mrhání časem. Ti zatracení žabožrouti to udělali - sestřelili německé dopravní letadlo z dlouholeté zášti. Beztak se jim nikdy nedalo věřit, Němcům vždycky pohrdavě spílali do skopčáků (ten francouzský výraz je "boche", něco jako "kebule", pozn. překl.).
Teď používám ty samé argumenty jako tehdy vůči Rusku. Francouzi zkonstruovali ty stíhačky, které se s letadlem setkaly. Francouzi vyslali střelu. Letadlo bylo sestřeleno nad francouzským územím, jež je kontrolováno Paříží. Jednoznačnější už to být nemůže, Hollande a jeho vysocí důstojníci jsou pachatelé.

Ředitel společnosti Germanwings Thomas Winkelmann řekl, že na palubě mělo být pravděpodobně 67 Němců včetně 16 školáků a dvou učitelů z gymnázia ve vestfálském městě Haltern, kteří byli na cestě ze studentského výměnného pobytu. Podle údajů španělské vlády se na seznamu pasažérů nacházelo 45 cestujících se španělskými příjmeními.

Merkelová smrti tolika lidí hluboce litovala a vyžádala si, aby se nespekulovalo o příčině zřícení. V Berlíně řekla, že prý zatím o celé té věci není dostatek informací a příčina se musí důkladně vyšetřit. To je zajímavé, neboť po pádu MH17 se takto opatrně nevyjadřovala. Tehdy jí o důkladné vyšetřování nešlo a okamžitě obvinila Rusko.



Od prezidenta USA očekávám tu samou reakci jako onehdy s MH17. Obama si musí Hollandeho pozvat na kobereček. Musí zdůraznit odpovědnost Francie za tuto událost. Toto neštěstí musí označit jako budíček pro Evropu. Otázka viny je tak jednoznačná. EU a OSN musejí neprodleně svolat zvláštní zasedání a co nejostřeji odsoudit Paříž. 

Německo a Španělsko - nejvíce postižené země - a jejich spojenci musejí okamžitě jednat. Tvrdé sankce jsou bez debaty nutné, všechny francouzské výrobky se musejí ihned začít bojkotovat. Ale teď vlastně také došlo na Článek 5 Severoatlantické smlouvy, na povinnost vzájemné obrany, stejně jako tomu bylo 9/11, když byla napadena Amerika.

To, co se teď stalo, je 11. září vůči Německu. Nejlepší by bylo Francii vypovědět válku, napochodovat do Paříže, Hollandeho zatknout jakožto vraha a postavit ho před soud. Tak, jako to bylo v Afghánistánu, když šlo o chycení Usámy bin Ládina. Protože když se nestane nic, tak zemřelo zbytečně 150 lidí. (tak nějak se to tehdy psalo v Bildu)

Jako msta teď musejí na Paříž padat bomby, na nichž bude napsáno: "Un gros bonjour de Bochie".
Tak jako tak to celé bylo naplánované, protože média už přede dvěma dny věděla, že k tomu pádu dojde:

(na obrázku: před 2 dny / před 5 dny) je odstřel již komentován. tm: Jak je to možné?????



Vysvětlení pro ty, kdo nepochopili: abych ukázal, jak nestydatě informovala média o pádu MH17, oplatil jsem jim stejnou mincí. Tehdy v červenci 2014 sotva dopadl Boeing 777 Malajských aerolinií na zem, a už byla média plná obviňování, že to bylo Rusko. Následovala několikatýdenní štvavá kampaň proti prezidentovi Putinovi, která vyvrcholila titulní stranou (zkorumpovaného) Spiegelu: "Kdo zastaví Putina?"


Proč piloti letecké společnosti Lufthansa odmítají létat, když se nic v podstatě nestalo a žádají objasnění?????



Další důkaz o tom, že sestřel byl plánován dopředu:

ich habe diese Meldung schon um 17.30 südostasiatischer Zeit gesehen - das sind 6 Stunden voraus - also um 11.30 europäischer Zeit :-) Auf CNN! lol - Wann war der Absturz jetzt wirklich??? Wie gesagt mich würde es nicht wundern wird hier wieder ein dirty polital Game gespielt!

Na CNN byla katastrofa LH hlášena 6 hodin dopředu.....




Zde můžete v němčině sledovat satanské rituály v dnešní době. Najdete tam i 24.03.2015. Tak potom se není čemu divit.

Pro ucelenost všeho dodávám článek z dnešního rána:

Německý Airbus 320 byl záměrně "sestřelen" pomocí dálkového ovládání

Ke zřícení německého letadla A320 byl použit systém dálkového ovládání
March 24 2015
Jim Stone
Překlad: OrgoNet


Důkaz: Zřícené německé letadlo bylo doprovázeno bojovým letouny, jak ukazují printscreeny níže v tomto článku.

Malé kousky trosek potvrzují, že letadlo bylo "sestřeleno" dálkovým ovládáním v plné rychlosti, při 600 a více mílích za hodinu.

V době 9/11 existovala tři letadla, známá tím, že měla jako standardní výbavu dálkové ovládání za účelem obnovy řízení při únosu. Tato 3 letadla byla Boeing 757, 767 a Airbus A320. I když tato informace byla po 9/11 pohřbena, tak pokud se někomu chce vrtat v historii, zjistí, že všechna letadla Boeing 757/767 byla asi měsíc po 9/11 na zemi, nelétala. Tehdy byla na zemi vlastně všechna letadla, a jejich nucený pobyt na zemi byl řádně publicizován.

Letadla 757/767 však nelétala proto, že "bílé klobouky" znaly pravdu o 9/11, a přikázaly, aby dálkové systémy k obnovení při únosu byly současně deaktivovány, protože věděli, jak skutečně došlo k 9/11. Bylo však umožněno, aby Airbus A320 nadále měl tento systém, protože jeho přístupové kódy byly bezpečnější a v tu dobu nebylo hackování, které by na něj fungovalo

Jak to bylo s včerejším zřícením:

Kdyby nebylo co skrývat, už bychom věděli, co piloti říkali řídící věži, jak tomu je u každého zřícení, které není záměrnou černou operací. Avšak je potvrzeno, že piloti "neřekli nic", a toto už nelze odvolat, nenechte je, aby z toho unikli nějakým podfukem, když už to řekli.

Ve všech případech, kdy nejde o záměrnou operaci, když dojde k problémům v letové výšce před zřícením, piloti vždy mluví, a vždy mají plno času, aby řekli věži, co je za problém. Letecké nehody nejsou jako automobilové, které trvají sekundu. Jak se ukazuje, nehoda trvala plných 10 minut, což znamená, že fakt, že když žádný pilot nevydal SOS nebo nezavolal věž, bylo to způsobeno záměrně. Není možné, aby piloti "promeškali" tak dlouhý 10minutový pád. "Pomalá ztráta tlaku" maskuje, že letadlo bylo v tu dobu doprovázeno bojovými letouny, které jsou zřejmým viníkem.

Ke zřícení došlo ve Francii, což znamená, že není možné, aby piloti byli mimo dosah řídících věží. Měli bychom tedy již mít veškeré detaily, neměla by být potřeba žádná černá skříňka, pokud toto zřícení bylo legitimní.

Dvě informace nutné k pochopení:

1. Ani slovo od pilotů, že by bylo něco špatně.
2. Letadlo letělo před "zřícením" ve velké výšce.

To znamená, že piloti, i když se zřítili ve velké rychlosti, by vždy měli čas vyslat SOS nebo zavolat věž. Jediný způsob, kdy k této komunikaci nemůže dojít, je, pokud je komunikace záměrně rušena či někdo zvnějšku letadla ochromil schopnost vyslat SOS. Čili, cockpit byl náhle zničen.

Všechny zprávy říkají že letadlo se zřítilo, když bylo kompletní, takže lze pravděpodobně vyloučit strukturální nefunkčnost.

Bingo: Třetí informace potvrzující sestřelení nebo dálkově ovládané zřícení.

"Svědkové popsali, že slyšeli explozi "jako zvuk dynamitu", a pak viděli proletět bojové letouny, což napovídá, že osobní letadlo mělo vojenskou eskortu."

Je nemožné, aby tento "zvuk dynamitu" byl sonický třesk, protože svědkové na zemi ho slyšeli předtím, než proletěly bojové letouny, ale k sonickému třesku dochází až POTÉ, co proletí objekt, který ho způsobil. Zvuk dynamitu byl velmi pravděpodobně zvuk sestřelení letadla, které buď způsobily bojové letouny, anebo tam měly být přítomny jako svědkové.

Idiotům, kteří říkají: "Vida, konspirátoři to vyřešili, ještě než tam dorazil jediný vyšetřovatel": Je pouze pár věcí, které stačí vědět, abyste tohle vyřešili, ostatní jsou pouhé podvody.

1. Letadlo klesalo 10 minut, a piloti neřekli ani slovo. Jak se to může stát? Rušením komunikace. Kdo mohl rušit komunikaci?

2. Bojové letouny, které sledovaly tento Airbus. Ty mohly rušit komunikaci velmi snadno, a také ho sestřelit. Pravděpodobně ho však ani nesestřelily, nebo mu ani nemusely rušit komunikaci, protože:

3. Letadlo bylo standardně vybaveno dálkovým ovládáním pro případ únosu.. Tato vnější kontrola velmi snadno vypne veškeré komunikace na dálku. Nulový kontakt s věží říká vše.

Odpovědí na toto zřícení je zřícení pomocí dálkového ovládání.

Proč by stíhačky doprovázely toto letadlo přesně v tu dobu? Už jen to svědčí o všem. A nemusíme si ani představovat, kdo v tom letadle byl.

Důkaz:
Cenzura informací o přítomnosti stíhaček dokazuje, že ho skutečně sestřelily. Pokud ne, proč je ze zpráv vymazána jejich přítomnost?
Zde máme screeny článku Daily Mail zaslané čtenářem, které udělal v 10:44:36. Jsou tam informace o výbuchu i informace o doprovodu vojenskými stíhačkami, které z pozdějších verzí zpráv zmizely.

Takže to máme:

1. Letadlu trvalo věčnost, než spadlo, ale piloti vůbec nekontaktovali věž. To je obrovské tajemství, i ve vztahu k věži.
2. Byl to Airbus s dálkovým ovládáním.
3. Doprovod vojenských stíhaček, s velmi dobrým popisem, jak vypadaly (žádné UFO)-
4. Zamlčení doprovodu stíhačkami ve zprávách.

Logický výsledek:

1. Piloti nekontaktovali věž, protože 2. bojové letouny tomu zabránily buď rušením komunikace nebo 3. jejím vypnutím dálkovým ovládáním, a pak tímto ovládáním sundaly letadlo. 4 vymazání vojenských letounů ze zpráv mluví za vše. 5. Dálkové ovládání bylo použito pro vyloučení toho, aby pole trosek nevzniklo na malé ploše, (jak by vzniklo při sestřelení), a vznikly by zbytečné otázky.

Malé trosky potvrzují, že šlo o zřícení pomocí dálkového ovládání, protože ukazuje na to, že letadlo vybuchlo v rychlosti 600mil za hod. či více. K tomu by nedošlo, kdyby to nebylo záměrné. Je jenom jedna rozpoznatelná část letadla, kde je vidět 4 okna. Při normálním scénáři zřícení by k němu došlo při rychlosti 150-220 mil/hod, protože pilot by letadlo před nárazem zpomalili. Byly by zde velké kusy trosek.

Ale toto bylo zřícení pomocí dálkového ovládání (jak se domnívám), a pravděpodobně k němu došlo v plné rychlosti 600Mil/hod a více.

Jaký je rozdíl při nehodě auta při 20m/h a 60m/h? Proto tam z letadla moc k vidění nezůstalo...

Malé trosky:
Velkou otázkou je, kdo byl v tom letadle ...

P. S. Orgonet: Proč asi posádky odmítly nastoupit k letům? Piloti určitě o tom dálkovém řízení vědí...
Vystavil Orgonet v 3/25/2015 10:27:00 AM
 

15 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 sdenek sdenek | E-mail | 26. března 2015 v 9:58 | Reagovat

Aktuálně.cz
Zprávy / 26.3.2015
Zahraničí

Pilot airbusu se nemohl dostat do kabiny. Nikdo mu neotevřel

Dnes 6:27

Vyplývá to z údajů, které vyšetřovatelé získali z černé skříňky, píše New York Times.
Místo nehody Airbusu A320 u Seyne-les-Alpes | Foto: Reuters

Düsseldorf - Jeden z pilotů německého airbusu prý před nehodou opustil kabinu a již se mu nepodařilo dostat zpět, neboť nikdo neotvíral dveře. Uvedl to deník The New York Times s odvoláním na analýzu záznamů z černé skříňky.

Příčina úterní nehody, při níž ve francouzských Alpách zahynulo 150 lidí, je stále neznámá a jakékoli spekulace jsou podle vyšetřovatelů předčasné.
grafika
Grafika: 58 313 hodin ve vzduchu. Po stopách tragédie A320

Příčina nehody je zatím neznámá. A320 je nejúspěšnější modelová řada evropského výrobce letadel Airbus. Aerolinky po celém světě používají k letům zhruba 3700 těchto strojů.

číst dále

"Ten člověk venku lehce klepe na dveře, ale nikdo se neozývá," popsal deníku záznamy nejmenovaný člen vyšetřovacího týmu. "A pak udeří na dveře silněji, ale pořád žádná odpověď. Až do konce nikdo nezareagoval." Podle vyšetřovatele je na záznamu slyšet, že se marně pokouší vyrazit dveře.

Zda kabinu opustil kapitán, či druhý pilot, nebyl zdroj podle agentury AFP schopen specifikovat.

Černou skříňku zaznamenávající hovory v kokpitu objevily pátrací týmy již v den nehody a úřady hovořily o tom, že obsahuje "použitelné údaje" a že první informace budou zveřejněny v řádu dní.

Airbus A320 německých nízkonákladových aerolinek Germanwings nad Francií začal v úterý dopoledne náhle klesat z cestovní hladiny takřka 12 tisíc metrů nad mořem do dvou tisíc metrů, kde narazil do hor. Piloti nevyslali žádný nouzový signál.

Děti hledaly spolužáky. Pak starosta oznámil: Nepřistanou

Reportáž z německého města Haltern am See, které při úterní nehodě letadla přišlo o 16 studentů a dva učitele.

číst dále

Společnost Lufthansa, jíž Germanwings patří, podle agentury Reuters o zprávě amerického deníku ví, její mluvčí však prohlásil, že ji úřady dosud nepotvrdily a že nebude o možných příčinách nehody spekulovat.

Dodal, že od teroristických útoků ze září 2001 je z bezpečnostních důvodů nemožné otevírat dveře pilotní kabiny zvenčí.

Záchranáři v průběhu středy nalezli první pozůstatky obětí a nyní v těžko přístupné oblasti francouzských Alp pokračují se zajišťováním místa havárie a hledáním druhé černé skříňky s technickými údaji o letu.

?????

2 MIROSLAV MIROSLAV | E-mail | 26. března 2015 v 12:01 | Reagovat

je to cele iba vyplod choreho cloveka, co tomu nerozumie!

a co sa tyka tych ciernych skriniek v spojeni s troskami, tak to potom ukaze skutocnu pricinu nehody a ci bolo skutocne zostrelene, alebo to bolo zapricinene konstrukcnou vadou lietadla, unavou materialu, alebo ci bola v lietadle bomba...

pises o nestasti nad Ukrajinou, tak tu je to uplne iny problem - to lietadlo bolo skutocne zostrelene a to proruskymi separatistami (dokazuje to aj neochota vyjst v ustrety vysetrovatelom a pokusy natahovat cele vysetrovanie)

3 MarieK MarieK | E-mail | 26. března 2015 v 14:55 | Reagovat

Mně se zdá divné úplně všechno. Vždyť let měl být velmi krátký a každý normální člověk si dojde na záchod před nástupem do letadla. Kolik minut bylo letadlo ve vzduchu, když pilot musel?

4 ok ok | 26. března 2015 v 20:24 | Reagovat

[2]: Ano, povstalecká raketa Buk přiletěla k letadlu a kabinu prošpikovala svým palubním 30mm kulometem.

(dobrou noc)

5 very very | 26. března 2015 v 22:16 | Reagovat

srovnávání s Ukrajinou mi přijde zcestné....Avšak zvláštní opravdu je, že šel kapitán na wc, někde jsem i četla, že to bylo hned po vystoupání letadla...no každopádně ne časově tak dlouho, aby člověk musel na wc. Zas na druhou stranu, je to prostě práce. V běžném životě člověk taky třeba nestíhá a tak jdete hned po příchodu do práce. Jako pasažér před letem jdete asi určitě, ale když to berete jako rutinu, což piloti pravděpodobně mají, tak to že i behem krátkého letu jde vykonat potřebu není nic neobvyklého...no jsem zvědavá, co vyšetřování přinese - ať už závěr nebo samotný dopad na bezpečnostní prvky v letadle apod.

6 esterka esterka | 26. března 2015 v 23:04 | Reagovat

Zaujímavé, že už majú teóriu o tom, čo sa stalo a médiá to vehementne rozhlasujú. Samozrejme obvinili toho, kto sa nemôže brániť, mŕtveho ko-pilota. Inokedy trvá vyšetrovanie týždne a mesiace a teraz majú po dvoch dňoch úplne jasno?! Neverím im ani prt.

7 mariankosnac mariankosnac | 26. března 2015 v 23:36 | Reagovat

[2]: hlavne že ty tomu rozumieš :D
zapricinene konstrukcnou vadou lietadla, unavou materialu, alebo ci bola v lietadle bomba... - to by som asi vylúčil, je nemožné aby sa tam cestujúcemu podarilo prepašovať bombu, nemci sú s kontrolami bezpečnosti dôslední a toto lietadlo patrí k najbezpečnejším na svete.

No už to hodili na pilota.

A k tomu zostrelenému lietadlu nad ukrajinou, ak by boli jasné dôkazy, že to boli proruskí separatisti, tak by ich už dávno mali a obvinili. (tým netvrdím že to nemohli byť oni, ale to by tí separatisti museli byť profíci, zostreliť dopravné lietadlo Bukom neni len tak, i keď rusi dokážu aj nemožné:)

8 Benni Benni | E-mail | 27. března 2015 v 10:59 | Reagovat

[5]: Tak to opravdu normální není. Letěl jsem už mockrát, a nikdy jsem neviděl nikoho z pilotů, že by vyšel z kabiny. Vlastně jsem nikdy neviděl ani otevřené dveře od pilotní kabiny.

9 Macej Tycz Macej Tycz | E-mail | 28. března 2015 v 4:00 | Reagovat

Já, coby sexuolog a psycholog, mohu naznačit i jinou alternativu příčiny nyní uváděné havárie dopravního letounu A320 německé společnosti Germanwings. Vycházím přitom z juvenity, tedy z poměrného mládí druhého pilota.

     Jak je již známo, procházejí mladí muži před třicítkou takzvanou "druhou pubertou". Je to stav, kdy se po prožívaném mládí dostavuje biologickými hodinami naznačované období zlomu mezi mládím a stárnutím.
Ve dnešních poměrech je však tento proces vědomně mnohými muži úspěšně potlačován. Výsledkem či doprovodným stavem tak může být až sympatická snaha o udržení si své mladistvosti co nejdéle.
     Nastává znovu zvýšení produkce testosteronu, velká snaha o pohybové aktivity, výraznější zájem o sexuální aktivity včetně touhy po početí potomka a založení rodiny, ale také sklon k jakoby posledním možnostem něčehodně si v životě ještě užít. A vytváří se rovněž syndrom generačních animozit.

     Tohle všechno je v uvedeném věku kopilota normální. Ale ona juvenilita s sebou nese také určitá rizika - mladickou nerozvážnost, pokles sebekontroly, snížení zodpovědnosti, podceňování rizik, pohrdání odpovědností, snaha prosadit se ve sportu, ve vědě, v umění, ve svém pracovním postavení, touha konečně po létech vrtochů si najít tu pravou vytouženou partnerku, eventuálně partnera.

     A jeden z typických juvenilních počinů může být i v skrytku duše toužebný záměr vyzkoušet si něco, co mi je logicky prozatím sobě samému zapovězeno. Vzniká lehké neagresivní napětí mezi tím, kdo šéfuje, případně mezi povinnostmi, dovolenými zásahy v rámci společných činností a tím mladším spolupracovníkem.
Vzniká potenciál něčeho, čemu se pak při posuzování negativního dopadu nevhodně uskutečněného záměru říká lidově = KLUKOVINA !!

     Ano, tohle známe z nejrůznějšího nebezpečného předváděníse při jízdách a řízeních v autě, při neskonale nesmyslných adrenalínových akcích ohrožujících život vlastní i život druhých a při náhlých naplňováních svých skrytých tužeb v jednáních jinak z hlediska odpovědností neuskutečnitelných.

     A tady se dostáváme k jádru problému:
     Juvenilnímu - osmadvacetiletému, hodnému, inteligentnímu, šikovnému, příjemnému, kamarádskému, komunikativnímu, skvěle se ovládajícímu mladíkovi najednou svitne hlavou: Kapitán tu není, konečně můžu tento letadlový kolos řídít alespoň nachvíli já sám!?!
Co si tak slétnout blíže k velehorám Alp, pokochat se detaily skalnatých vrcholků, a pak se hned šupky dupky vrátit zpět do původního přikázaného letového koridoru.
Ono se to nesmí!! Né, fakt se to nesmí!!! - Ale třeba jen nachvilinku - vytane i tomu nejspolehlivějšímu mladíkovi na mysli. V tu chvíli mladická nerozvážnost, tomuto věku tak typická, na pár vteřin zastíní veškerou jeho zodpovědnost! Vymizí prozíravá soudnost a mladík využije !!konečně!! krátkodobou nepřítomnost svého nejbližšího nadřízeného... A zkusí si něco SÁM !!!

     Zadá tedy již kapitánem zvolenému automatickému pilotovi pokyn k sestupu letounu mimo povolenou hladinu, aby si sám sobě trošku zafrajeřil, když uvidí Alpy nadosah. Je sám pilotem - sice hlavně na menších sportovních letadlech, ale nalétal také už na 600 hodin s letouny Airbuss 320! I když ne ve funkci kapitána. Takže proč si nesplnit nutkání řídit tento velkostroj chvilinku sám?!?

     Jenže se ve složitých horských podmínkách letadlo chová jinak než by čekal!! A letoun se vymyká jeho nikoli schopnostem, ale možnostem!!! Nezadržitelně stroj nalétá blíže k pohoří, v té rychlosti si kopilot bleskově uvědomuje, že je zle, že se už dopravní letoun nedá ovládnout!!!

     Jakákoliv nezodpovědnost a nesmyslnost konání je okamžitě z mysli vymazána, v hlavě se mu rozsvítí, a kopilot bleskově vyhodnocuje logickou nemožnost zábránění havárie letadla. Je už dost zkušený, aby to jednoznačně poznal!!! Jeho KLUKOVINA těžce nevyšla!!

     Jediné, co může, je zachovat chladnou hlavu. Vysadit zcela emoce, zajistit, aby byl v nárazovém bodě - tedy v kokpitu - jen sám. Ví, že je zcela vinen. Proto nikomu kabinu neotevře a neodpoví ani dispečerovi. Dobře a plně si ve zlomcích sekund uvědomuje, že za to, co příjde, může jen on sám!!
     Také ví, že tím zahynou i cestující, a dobře ví, že za to může zase právě jen ON!!

     Logicky mžikově vypíná svoji emoční oblast mozku, je ve vteřinovém klidu a už jen čeká na strašný náraz! Dobře si uvědomuje, že z letadla nezbude prakticky nic. Tohle rozhodně nechtěl!!!!! Ale také znale ví, že se s tím už fakt v tu chvíli nedá nic dělat!!! Proto ten stoický klid, proto ten až neskutečně klidný dech.

     Zase jedna nepředvídatelná, ale tragická - spíše KLUKOVINA, než nějaký zkratkový počin. Něco, co samo jen problesklo mladíkovi hlavou, na zlomek vteřiny jej omámilo ke skutku, který by jinak sám vědomě nikdy neučinil!!!!!

     Jako psycholog posuzuji takto jeho, bohužel tragický, veskutečnosti pravděpodobně nezáměrný, nesmírně neomluvitelný, leč mladistvý počin.
On, coby kamarád, bude chybět mnoha svým blízkým. Tak jako budou chybět zahynulí cestující svým rodinám a přátelům.

     Nezbývá mi, než vzdát čest všem zahynulým uvedeného letu s tak tragickým koncem.
                                                                                  MUDr. Macej Tycz sg

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.