Holandsko ponořeno do tmy. Další test tekutého laseru.

30. března 2015 v 0:49 | tm |  Články

22:25 Další důležitá data máme připravena pro Vás na zítřejší den.....

13:54 Nová data.....

Podle poslední zprávy, kterou jsem dostal z Německa od odborníků, kteří pracují v branži u Lufthansy, se automaticky při alarmu nebo volání o pomoc zapíná nahráváni zvuku v celém letadle po sekcích a hlavně taky v cockpitu. Rovněž tak se on-line začíná nahrávat kompletní systém který monitoruje jakýkoliv pohyb letadla a to až do případného zřícení. Řekl, že v podstatě nepotřebují na vyhodnocování black boxy. Vše je dnes on-line????? Do pěti minut mohou nahrát záznam do datového boxu, sednout si do simulátoru a podívat se, taky vyhodnotit, celou událost.

A myslíte si, že Vám řeknou pravdu, pokud budou pod taktovkou SSA????? Jak vidíte, nepotřebují ani hledat na místě tragédie černé skříňky.....




tm: asi přestává být sranda a jde do tuhého. Když si dovolili hned několik dní po sobě následující testy tekutého laseru.
Je otázka, jak tohle budou vysvětlovat. Asi vše zase udělal putin.

Test téhož amerického laseru, který zničil Germanwings, ponořil do tmy Holandsko
US Laser Test That Destroyed Germanwings, Next Plunges Holland Into Darkness
March 29, 2015
By: Sorcha Faal, and as reported to her Western Subscribers


Další test téhož amerického laseru, který zničil letadlo Germanwings, způsobil katastrofální výpadek proudu v Holandsku.




Nová zpráva ruského Ministerstva obrany (MO) pro interní potřeby Kremlu oznamuje, že nezdařený test laserové zbraně HELLADS (http://www.airforce-technology.com/projects/high-energy-liquid-laser-programme/ ) amerického letectva 24. března 2015, který se snažil sestřelit simulovanou ruskou válečnou hlavici a přitom sestřelil let 9525 společnosti Germanwings a smrt 150 lidí na jeho palubě, byl opakován v pátek 27. března, avšak tentokrát způsobil katastrofický výpadek elektrické sítě v severním Holandsku, včetně Amsterodamu http://rt.com/news/244537-power-outage-north-holland/ .


Podle zprávy MO byl páteční test laserové zbraně HELLADS, který způsobil výpadek elektřiny v severním Holandsku třetím svého druhu, provedeným NATO v posledních zhruba dvou letech. První z nich způsobil téměř téněř katastrofu letu Lufthansy LH1172 nad Francií v květnu 2013 http://www.airlinereporter.com/2013/05/catching-a-lufthansa-airbus-a321s-rapid-descent-live/, a druhý způsobil katastrofu letadla Germanwings se 150 pasažéry, které se 24. března 2015 zřítilo rovněž nad Francií. http://www.whatdoesitmean.com/index1852.htm , česky

Zpráva dále uvádí, že v květnu 2013, kdy došlo téměř ke zřícení letu Lufthansy 1172 , NATO předběžně testovalo HELLADS v přípravě na vypuštění střely ICBM 22. května 2013 z letecké základny Vandenberg v Kalifornii http://osimint.com/2013/05/22/usaf-test-launches-minuteman-3-icbm/ , což ruské MO označilo za příčinu tohoto incidentu, při němž letadlo náhle začalo prudce klesat k zemi.

Zpráva říká, že podobně došlo vypuštění střely ICBM 23. března 2015 http://rt.com/usa/243353-usaf-nuclear-icbm-test/ kvůli testu laseru HELLADS, který způsobil zřícení letu Germanwings, a následovalo vypuštění střely ICBM v pátek 27. března http://www.foxnews.com/us/2015/03/27/air-force-launches-minuteman-missile-from-california-base-in-2nd-test-in-less/ , které bylo příčinou katastrofálního výpadku proudu v severním Holandsku.

K tomu, jak jsou prováděny tyto testy ICBM-HELLADS, zpráva vysvětluje, že raketa LGM-30G Minuteman-III ICBM http://en.wikipedia.org/wiki/LGM-30_Minuteman je vystřelena do výše 1 120 km (700 mil) rychlostí přibližně Mach 24 (přibližně 15000 mil/hod) a poté vypustí na polární orbitu zařízení AMaRV (Advanced Maneuverable Reentry Vehicle - Moderní návratuschopné řiditelné zařízení http://en.wikipedia.org/wiki/LGM-30_Minuteman#Advanced_Maneuverable_Reentry_Vehicle ); tělo rakety spadne do Tichého oceánu.

Na toto zařízení AMaRV, simulující mnohočetné jaderné hlavice, snažící se proniknout ke svým cílům, je pak stříleno vysokoenergetickými lasery HELLADS ve snaze o jejich zničení.

"Kritické selhání" laserů HELLADS, jak říká zpráva, je způsobeno jejich použitím na platformě bombardérů B-1, jak tomu bylo při všech těchto testech. Bombardéry B-1 musejí být ve dnech/týdnech předcházejících testu nepřetržitě testovány, protože, jak je známo, mají opakovaná selhání při zaměření cíle.





Proč NATO provedlo svůj pátečný test HELLADS pouhé 3 dny poté, co sestřelilo Germanwings let 9525? Zpráva říká, že to bylo odvetné opatření na úspěšný test ruské balistické střely RS-26 Rubež ve čtvrtek http://sputniknews.com/russia/20150326/1020029499.html .

Proč se lidem na západě neřekne pravda o tom, že příčinou sestřelení letu Germanwings byl test laserové zbraně NATO? Ruská Zahraniční zpravodajská služba SVR http://svr.gov.ru/ již podala informace http://www.whatdoesitmean.com/index1854.htm o krycí operaci obrovského rozsahu, co níž se zapojily západní tajné služby a obvinily z odpovědnosti za katastrofu kopilota letadla.

Avšak jak praví rovněž zpráva MO, objevená nahrávka z letu 9525 jasně ukazuje, že vše proběhlo naopak než nám oznamuje propaganda západních médií: Nejprve jsou v ní slyšet "výkřiky pasažérů", pak je ticho a následují hluky jsou "praskání kovu", alarm v kokpitu a nesrozumitelné povídání v rádiu, a pak vše utichne https://www.youtube.com/watch?v=oqk0BW6QDgs ... to vše, jak zdůrazňují experti MO, jsou indikace, že letadlo nejprve prošlo katastrofickou poruchou, při níž byli zabiti nejprve všichni pasažéři a posádka, a poté letadlo explodovalo ve vzduchu … že tomu tak bylo, dokazuje pole roztříštěných trosek.

tm: Prosím o rozšíření na co nejvíce lidí, než to bude smazáno.




V závěru zpráva konstatuje, že jak bylo dokázáno při jiných podobných katastrofách, není pravděpodobné, že by západní vlády někdy řekly svým lidem pravdu o tom, co se stalo, jak je zřejmé z jejich utajovíní pravdy o letadlu Malajských aerolinií sestřeleném nad Ukrajinou v minulém roce. Ministr zahraničí Sergej Lavrov k tomu řekl 19. března, že západní média ignorují oficíálně dokumentované informace od očitých svědků, získané ruskými médii a vyšetřovateli, i informace dokazující přítomnost ukrajinské vojenské stíhačky v blízkosti zničeného letadla, a americká CIA do dnešního dne odmítá vydat své dokumenty dokazující, že je to pravda http://sputniknews.com/military/20150327/1020072414.html .


 

29 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 stenly919 stenly919 | 30. března 2015 v 10:14 | Reagovat

No s tím sestřelem a teďkom tím blackoutemm to přijde jako že SSA začínajů kopat do svojích spojenců, keří sa od nich pomálí začínajů odvracat, tož sa jim msťá

2 Pavel Jan Pavel Jan | E-mail | 30. března 2015 v 12:11 | Reagovat

[1]:Něco jako spojenec USA de facto neexistuje. Spojenec vždy znamená rovnoprávné postavení. Nic takového není. Můžeme mluvit o vazalech´poskocích přisluhovačích. Jako spojenec USA máte fakticky jedno právo: držet hubu a krok. Např členství v NATO: Dáte okamžitě k disposici své území, svůj vzdušný prostor, finance na armádu, bezvýhradnou loajalitu (ne paktu, ale USA. To vše za příslib (holub na střeše) obrany proti nepříteli (asi by ho zase museli nejdřív vyrobit). Pokud by ovšen ten příslib kolidoval se zájmy USA, tak nastane problém. Zkušeností je víc než dost.

3 Melichar M. Melichar M. | 30. března 2015 v 16:38 | Reagovat

Mnohokrát vám děkujeme pane Marný za uvedená data a neustálé aktualizace. Děkujeme, vydržte. M.M

4 Máša Máša | 30. března 2015 v 16:41 | Reagovat

Vůbec jsem o vašem blogu nevěděla, kamarádka mně poslala link. Máte jeden z nejlepších blogů co znám. Moc se mi tady líbí.Máša

5 Milan Milan | 30. března 2015 v 19:39 | Reagovat

Jediné co mi přišlo ohledně těch trosek A320 reálné, že tohle by výbuch nesvedl, výbušnina obecně také roztrhá předměty kolem na kousky ale díky právě té počáteční inicializační síle se z nich stanou střepiny - projektily, které jsou schopny letět hodně daleko velkou rychlostí, takže by to takto sesypané na hromádce asi nebylo, tak by okruh střepů-trosek byl daleko větší a pak by trosky-pozůstatky nebyli na tak drobno navíc díky vybuchlému palivu by se určitě našli nějaké větší kusy letadla... Laser je sice silná zbraň ale pouze přenáší energii, takže kdyby letadlo zasáhnul výkonný laser, asi by se nerozletělo na miliardu kousky, za další asi by nepadalo tak pomalu a pravděpodobně by trosky spadli dříve... náraz do skály rychlostí přes 600km/h by letadlo také takto nadrobno neroztrhalo, jelikož je letadlo stavěno jako překližka, tedy by opět zbyli větší kusy, možná by se to povedlo u rovné betonové stěny a kolmé srážky ale o nerovný terén, pak by srážka zanechala viditelný kráter... Takže jediná reálnější možnost je tu imploze, opravdu ničivá imploze těsně před dopadem, to je zhroucení do velikého vakua a zpětné vymrštění s energií rovnající se atomovému výbuchu, pak ty střepiny nemají takovou vymršťující energii kvůli počáteční implozi ale díky tomu jsou daleko víc roztrhány-poničený, což u trupu z hliníku a lehkých kovů více jak jasně naznačuje, to je ještě zajimavější právě při velikosti dopravního letadla a reálnější i vzhledem palivu, po kterém není ani vidu ani slechu, nic ohořeleho, zádné stopy... Taty možnosti nahrávají však více různým situacím, které se mohli odehrát, víc už raději psát nebudu, nechť si to zhodností každý sám, jen je evidentní, jak mediální proudy kanonizují nesmyslama pro zakrytí důkazu...

6 r.m. r.m. | 30. března 2015 v 21:51 | Reagovat

laser mohl poškodit kabinu i s pilotem, nevím
mně se spíš zdá divný doprovod stíhačky zmiňovaný z prvu svědky; pokud se to odehrálo tak tychle, neměla tam ještě být

7 Robo Robo | 31. března 2015 v 14:45 | Reagovat

[1]:..no a čím ďalej, tým hlbší si kopú hrob..

8 Dozaj Dozaj | 31. března 2015 v 15:34 | Reagovat

Za výpadky el.proudu v Nizozemí a Turecku mohou být také Rusové. -testují střely magrav na pozemní cíle. Možná jen chytře využili bouřek v těchto místech.

9 Hansen Hansen | E-mail | 1. dubna 2015 v 11:06 | Reagovat

Trochu poopravim tie prve vety v clanku. Nieje pravda, ze so spustenim alarmu sa zapina postupne nahravanie... Za 30 rokov prace na dopravných lietadlách nemam informacie, ze by sa nahravala kabina cestujúcich, kedze nieje najmensi dovod.  Nahrava sa iba hlas v kokpite. A to sustavne, Pocnuc startovanim motora c 2, do jeho vypnutia.Takzvany voice recorder ide sustavne zaznamena hovor v kokpite samotnom, neverim dristom, ze na nom mohli byt zaznamenane hlasy zo zadnej casti lietadla a podobne, alebo to, ze copilot dychal !!!  to uz co je za nezmysel !!!Mikrofon je nad hlavami polotov, v kabine je isty hluk od letiaceho stroja, ci uz aerodynamicky, alebo od motorov, beziacich systemov a skratka pocut dych pilota je totalny NEZMYSEL a blud. To by bolo realne, keby mali piloti mikrofony na krku , co nemaju. SLuchatka z mikrofónom, ze by mal sebevrah na sebe, je velmi malo pravdepodobne... Celkovo tato havaria je jeden velky vymysel. Pozrite si trosky po havarii MAlajcov na Ukrajine a tu. Na Ukrajine su naozaj trosky niektore alebo vela z nich vo velkosti x metrov, motory zachovane, ved su z uslachtilych kovov, tu chybaju trosky kompletne pokial neberiem do uvahy odpadky, motory som nevidel, podvozky tiez nie a co ma zaraza, ked lietadlo narazi do kopca v letovej rychlosti a takej, ze z neho ostane iba kopec odpadkov co velkosti igelitiek, tak dedina pod kopcom by mala vystrelit na nohy, ci im nahodou nezacalo bombardovanie. No a cuduj sa svete, obyvatelia NEPOCULI NIC......  mne to staci

10 Dit Dit | 1. dubna 2015 v 11:37 | Reagovat

Zdravím,
byl to sen, nebo , že by na  něm, na pilotovi, byla použita záměrně psychoterapie v rámci manipulace pilota během letu? De facto byl naveden ke kamikadze, aniž by to tušil,?Zkouška nové taktiky boje, nebo zbavění se někoho nepohodlného.??? Japonci použivali kamikadze z vlastního přesvědčení,  ale tady se mohlo zkoumat použití hypnózy a ovládání mysle?

11 Dit Dit | 1. dubna 2015 v 11:45 | Reagovat

V prvních informacích bylo mimo jiné,   že rok byl pilot bez letu. Ted´  už o tom z jakého důvodu to bylo, nepíšou. Kde byl..na terapii??...

12 ivka ivka | E-mail | 3. dubna 2015 v 13:09 | Reagovat

[9]:seděla jsem náhodou u pc, když docházeli první zprávy, kolem čtvrt až půl dvanácté na novinkách toho dne. Jsem připojena celý den. Bylo na 100% uveřeněno první foto z havarie letadla a byla vidět celá zadní část! Podotýkám vcelku! Byla tam tak asi možná minutu a zmizela. Opravdu zmizela!!!!! Nikde jsem ji již nenašla. Neříkám, že to nemohla být jen jako fotka, ale je to můj postřeh. A proto nevěřím už snad ničemu.

13 Attache Attache | E-mail | 8. dubna 2015 v 18:18 | Reagovat

Velmi zajímavé informace a poznatky, bohužel škoda, že je nelze ničím dokázat. Všechno jsou jen hypotetické úvahy a možnosti, které a to je podstatné, budou-li kdy prošetřeny a budou známy výsledky, my jako plebs se to nikdy nedozvíme. Všechno bude považováno za tajné, protože jediné čemu lze věřit, že nešlo ani o náhodu, ani úmysl kopilota, ale o nějaký cílený záměr vyšších, tj. vojenských zájmů. A  Usásci, ti zapřou i svůj křivý nos mezi švidrajícíma očima!

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.