28.03.2015 okénko marného.....

27. března 2015 v 21:39 | tm |  Marného okénko

Veškerá práva vyhrazena UCC 1-308

Znovu bych rád upozornil čtenáře, že píši pouze částečně nebo úplně přeložené články ze zahraničního tisku. K tomu uvedu nějaký můj osobní komentář.

Máme Vám co říci.....

Aktualizováno neděle 27-29.03.2015 09:54:54

Aktualizováno neděle 29.03.2015 20:54:54

Aktualizováno sobota 18.04.2015 07:54:54



9) Zřícení Letadla GermanWings bylo symbolicky avizováno den dopředu v novinách..... 18.04.2015

8) Úvahy bývalého civilního pilota ke zřícení Airbusu Germanwings

7) Všechno se začíná, asi záměrně, s Germanwings nějak komplikovat.....


5-5) Jak to bylo ve skutečnosti se zřícením letadla GermanWings?????


5) Nové poznatky z 18:04.2015

4) To co můžete číst v novinách, slyšet v televizi a rádiu jsou jenom holé.....

lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,

lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži,lži a zase jenom lži. Nic v této historce mediálních sračkometů není skoro pravda.

Musím asi přehodnotit výraz pro média ze sračkometů, na to co předvádějí je to příliš slabý výraz, na Sračkomety Sračkometových Sračkometů. Ve skratce tedy SSS. To co se nyní prokazatelně dočtete níže, nebudete tomu věřit. Jak daleko umějí hyeny v médiích až zajít.

1) Podívejte se na jak obrovském území je letadlo rozmetáno. Vypadá to jako kdyby skutečně prošlo větším mlýnkem na maso. Nenajdete ani jedno jediné sedadlo a pásy.
Zde je dvouminutový film z vrtulníku, který natáčel trosky.


2) Snímky jak vypadají trosky letadla v horách při jiných katastrofách.


Proč vypadají kousky letadla z Germanwings jako puzle????? Je dotaz právě na spodní straně snímku.

3) Sdělení nemocnice v Düseldorfu, kde se údajně léčil na deprese, psychické problémy se nezakládá na pravdě. Dle uniklých zpráv měl problémy s kolenem ze sportu (pohybový aparát). Nemocnice to na snímku neuvádí.



4) Fotografie, které oblétly celý svět a ukazovaly údajného copilota Germanwings, jsou od jiné osoby. Mladík se to dozvěděl od přátel, že z něho udělali pilota sebevraha od Germanwings, který s sebou vzal do jiné dimenze 150 či více lidí. Ani na jednom snímku to údajně není ten pravý. Velká blamáž v Evropě.



5) Film je sice v němčině, někdo si s tím dal práci, je zde mnoho dalších důkazů a faktů. Komentátor, svérázným způsobem popisuje děje, které jsou skutečně vylhané.....

6) Bývalá přítelkyně, 26 let, letuška od AA Atlantic Airleins, jak říká komentátor výše uvedeného filmu, asi agentka za velkou louží, na něho naplivala vše možné i nemožné (tm asi ze žárlivosti)


7) V německých novinách je potvrzeno
Francouští vyšetřovatelépomalu otáčejí: Technické chyby na letadle se nedají vyloučit.
tm: Hlavně že z někoho hned udělají masového vraha a bestii v jednom, aniž by měli jakékoliv podklady.

tm: Kryjí si už záda, protože tolik lží, které musejí lidem předložit, aby ovce uvěřily a nechaly se ovládat, je velice složité a sami nevědí jak kde lhali. Z tohoto důvodu ta věta.


8) Pravděpodobně pod nesnesitelným nátlakem veřejnosti a firmy odborníků od firmy Lufthansa se vyšetřovatelé pomalu obracejí a snaží se naznačit, že pilot nebyl asi sebevrah a dokonce se začínají přiklánět k technické závadě na stroji.

3) Podle svědků na zemi, pilotů jiných vojenských letadel.....

....a francouské posádky vojenského vrtulníku bylo potvrzeno, že letadlo už ve vzduchu hořelo a explodovalo nad horami. Vojenský pilot hledající trosky letadla našel po celé délce sestupové dráhy úlomky A320 a potvrdil skutečnost vyšetřovacím orgánům. Francouští státní vyšetřovatelé ale nechtějí výpověď pilota slyšet a ani zveřejnit.
Veškerá média po celém světě musejí lhát a lidem neustále stejnou písničkou vymývat mozek. Kdyby pravda byla zveřejněna mnoho ovčanů by se probudilo a to oni nepotřebují.
Podle svědků se z A320 ve vzduchu kouřilo a taky prý hořel. Je tedy jasné, že muselo být v letadle něco hořlavého umístěno nebo letadlo bylo zasaženo nějakou zbraní. Noviny New York Times potvrdily zprávu, že se v záznamovém zařízení nenašly paměťové karty, které by dokázaly volání o pomoc.
Mimo jiné americké médium abc NEWS potvrdilo, že se v letadle nacházeli lidé, kteří měli úzký kontakt k americké vládě a špión či špióni.
Než média přešla k sebevražedné teorii, událo se následující. Nevyvratitelný důkaz.
Korespondent N24, Peter Heusch, v Paříži hned po havárii v rádiu potvrdil, že piloti letadla A320 z Barcelony do Düseldorfu volali o pomoc a bylo to zachyceno na letišti v Barcelonete, ve francouských Alpách.
Dotaz na korespondenta si z přímého přenosu, který byl odvysílaný můžete poslechnou.
Ve videu 3:40-4:20.

Celá historka o sebevraždě je tedy vymyšlená a evropské S..č....ty vyšilují s vymyšlenými překroucenými informacemi.
tm: Proč hned v novinách napsali dotaz, z jakého důvodu piloti nevysílali MAY DAY????? - je naprosto jasné, vše se dělo pod taktovkou určité nejmenovné vlády, která chce asi Evropu proměnit na bojiště a vyvolat III světovou válku????

Než stačili všechny důkazy z internetu zlikvidovat, potvrdily totiž pravdivé údaje, někteří lidé je zkopírovali přímo ze stránek N24. Letadlo volalo tedy prokazatelně o pomoc. Zde je máte:

Letadlo společnosti Germanwings se zřítilo.

Letadlo volalo o pomoc.

tm: Je to další útok pod falešnou vlajkou. Chudák copilot, který odešel do jiné dimenze, nasadili mu a následně celé jeho rodině vlčí hlavu. Aspoň vidíte, čeho jsou lidé (jsou to vlastně ještě lidé?????) schopni.

Zde máte možnost poslechnout v němčině kratičké video s důkazy.....


Neděle 29.03.2015 20:54:54
Přestože byly vydány zprávy v zahranicí, že údajný pilot a jeho fotografie, nebyl pilotem české SSS uvedly následující, další prolhaný článek:

Kopilot, který navedl airbus k zemi, měl potíže se zrakem.

Tak tohle je už do nebe volající

2) Obama zuří nad sestřelením letadla Germanwings, odmítá se sejít s vůdcem NATO

Obama Rages Over Germanwings Plane Shootdown, Refuses To Meet NATO Leader
By: Sorcha Faal, and as reported to her Western Subscribers
March 27, 2015
Překlad: OrgoNet
Dnes se potvrzuje tímto článkem mnou včera vyslovené:
Vzhledem k tomu, že nejen Francouzi mají možnost okamžitě zasáhnout do řízení jakéhokoliv Airbusu, mohli vypnout pro posádku A320 kompletní systém a navést letadlo na nejbližší letiště. Za tímto účelem byly tyto systémy také vestavěny, kdyby se náhodou některý z pilotů rozhodl spáchat sebevraždu!!!!! Nebo kdyby letadlo bylo uneseno!!!! Jsou plně ovladatelné ze země až do hladkého přistání na jakémkoliv nejbližším letišti. Když viděli, že letadlo se řítí proti Alpám pod sestupovým úhlem 10-15°, mohli klidně zasáhnout. To se ale nestalo!!!!! Strmý sestupový úhel nad 6°je okamžitě hlášen do centrály kontroly. Vše mohli sledovat. A co tam vlastně dělaly ty tři stíhačky???? Z toho plynou jenom další a další otázky.
Pravdu lidem samozřejmě neřeknou.

Nová zpráva ruské Zahraniční výzvědné služby (SVR http://svr.gov.ru/ ) pro vnitřní potřeby Kremlu dnes uvedla, že prezident Barack Obama se tak rozzlobil, když se dozvěděl, že síly NATO při "válečné hře" v úterý sestřelily let 9525 http://en.wikipedia.org/wiki/Germanwings_Flight_9525 společnosti Germanwings nad jižní Francií a zabily všechny lidi na palubě, že se šokujícím způsobem odmítl setkat http://sputniknews.com/us/20150325/1020001617.html s hlavním velitelem Západní aliance, generálem Jensem Stoltenbergem http://en.wikipedia.org/wiki/Jens_Stoltenberg , navzdory tomu, že byl opakovaně o to žádán.
Sestřelení letu Germanwings (viz článek US Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innocent Civilians http://www.whatdoesitmean.com/index1852.htm , česky http://orgo-net.blogspot.cz/2015/03/nemecky-airbus-320-byl-zamerne.html), které oznámilo ruské Ministerstvo obrany, bylo zapříčiněno nezdařeným testem Amerického letectva, které testovalo svůj laserový obranný systém HELLADS http://www.airforce-technology.com/projects/high-energy-liquid-laser-programme/ tak, že se pokusilo sestřelit raketu ICBM, simulující jaderný útok ze strany Ruské federace nad leteckou základnou Aviano v Itálii http://www.aviano.af.mil/ .


SVR ve své zprávě uvádí, že prezident Obama byl uvědoměn o nebezpečí této válečné hry - testu laseru - pro civilní letadla již dříve v tomto měsíci, kdy podobný test téměř způsobil zřícení letu LH1172 společnosti Lufthansa http://www.airlinereporter.com/2013/05/catching-a-lufthansa-airbus-a321s-rapid-descent-live/ nad Francií; toto letadlo přesně stejně jako let 9525 společnosti Germanwings rychle začalo strmě klesat k zemi, avšak jeho piloti/kontroloři byli schopni znovu získat nad ním kontrolu.

Nanejvýš zajímavé je, že zpráva SVR uvádí technické nesrovnalosti akce, kterou zve "masívní krycí operace"; ta je prováděna západními výzvědnými službami, aby se občané jejich zemí nedověděli pravdu o tom, co se stalo s letem Germanwings; vše bylo svedeno na kopilota letadla Andrease Lubitze http://www.independent.co.uk/news/world/europe/andreas-lubitz-who-is-germanwings-copilot-who-intentionally-set-plane-on-descent-10135639.html .

Krycí operace za účelem utajení příčin katastrofy letu 9525, jak dále praví zpráva, je vedena specializovanou výzvědnou jednotkou FBI http://ewn.co.za/2015/03/26/FBI-asked-to-assist-with-Germanwings-plane-crash-investigation (Federal Bureau of Investigation http://www.fbi.gov/ ), která byla povolána na scénu Evropskou unií, která, podobně jako ve všech předešlých incidentech tohoto druhu, aniž znala jakákoli fakta, rozhodně tvrdí, že incident/katastrofa nebyla způsobena terorismem http://www.reuters.com/article/2015/03/26/france-crash-whitehouse-idUSW1N0UV00A20150326 .

Experti ruské SVR uvádějí rozpor v tom, že tyto západní výzvědné agentury pod vedením FBI na jedné straně tvrdily, že letadlo nebylo zničeno terorismem, avšak nyní začaly zaplavovat svá státní média zprávami, že kopilot Lubitz byl ve skutečnosti terorista … který zamkl pilota svého letadla vně kokpitu a pak nastavil svévolně kurs http://www.cnn.com/2015/03/27/europe/france-germanwings-plane-crash-main/ , který způsobil jeho naprosté zničení na úbočí francouzské hory.
Vizuální důkazy místa zřícení letu 95265 ukazují, že letadlo pršelo dolů v tisících kousků, což vytvořilo obrovské pole trosek pokrývající stovky akrů na úbočích několika hor, a nelze identifikovat, vlivem čeho je pole trosek tak rozprášené. To může vést k jedinému logickému závěru, že letadlo explodovalo ve vzduchu. Hlavním cílem západních zpravodajských agentur je tento fakt zakrýt a odvést pozornost veřejnosti od toho, co vidí na vlastní oči; proto násilím nutí veřejnost, aby zaměřila svou mysl na "obětního beránka - teroristu". Zpráva také vysvětluje, že tato dávno známá taktika krycích operací byla použita s největším úspěchem při útoku 11. září 2001 na Pentagon, kdy američtí lidé byli "přesvědčeni", že do něj narazilo unesené letadlo, navzdory tomu, že první zprávy CNN tvrdily https://www.youtube.com/watch?v=7BNqgNvUhRQ , že se to nestalo, a fotografické důkazy ukazovaly v obrovské budově díru velikosti raketové střely http://www.storyleak.com/911-fact-the-pentagon-was-hit-by-a-cruise-missile-from-the-us-military-arsenal/ , nikoli civilního letadla.


ÚDAJNÁ DÍRA PO LETADLE BOEING 767. A KDE JSOU KŘÍDLA A ZBYTKY LETADLA?????

tm: směšné a do neboe volající jak lidem vymývají mozek. Ale mnoho ovčanů tomu věří. Nepochopitelné. Vidím, že mnoho lidí si neumí dát dohromady 1+1.....

Jak uvádějí experti SVR ve zprávě, na této krycí operaci je velmi znepokojující, že i kdyby kopilot Lubitz inicioval kontrolovaný let do terénu (CFIT - Controlled Flight Into Terrain http://www.skybrary.aero/index.php/Controlled_Flight_Into_Terrain ) letu 9525, letecké středisko Lufthansy http://www.mimoa.eu/projects/Germany/Frankfurt/LAC%20-%20Lufthansa%20Aviation%20Center na Frankfurtském letišti by to okamžitě detekovalo prostřednictvím leteckého systému ACARS (Aircraft Communications Addressing and Reporting System http://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_Communications_Addressing_and_Reporting_System ) a na dálku by kurs opravila.

Zpráva říká, že sama Lufthansa vysvětluje, jak vysoké technické možnosti má k monitorování svých letadel svými Leteckými centry těmito slovy: http://www.lufthansa-technik.com/frankfurt :

"Nepřetržité monitování všech letadel v Údržbovém kontrolním centru:

Technické údržbové kontrolní centrum Lufthansy monitoruje technický stav servisovaných letadel po celém světě, jak na zemi, tak ve vzduchu, a řídí nezbytné postupy. Strukturální stavy letadel a doby nutné pro vyžadované a plánované modifikace a úkoly jsou nepřetržitě sledovány a kontrolovány.

Vše, co patří pod správu flotily, je kontrolováno nepřetržitě a po celém světě. V Dopravním kontrolním centru Lufthansy ve Frankfurtu osazenstvo sbírá veškerá požadovaná data o flotile Lufthansy po celém světě, za použití systému, který je znám jako ACARS (Aircraft Communications Addressing and Reporting System), s použitím datové sítě využívající vysokofrekvenční radio a satelity, a analyzují je. Potenciální chyby jsou okamžitě detekovány."

Jak praví zpráva, Letecké centrum Lufthansy je tedy schopno "okamžitě detekovat" a "řídit nezbytné postupy", i když jsou jejich letadla ve vzduchu. Je nemyslitelné, že by nezpozorovali jedno své letadlo, Germanwings 9525, řítící se strmým pádem k zemi v jižní Francii, a nepřevzali nad ním dálkovou kontrolu dříve, než se zřítilo.

Zpráva též říká, že pro Lufthansu je tak strategicky důležité, aby byla schopna řídit svá letadla na dálku v případě krize či nouze, že to bylo rozhodující, faktorem pro nákup letadel Airbus http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A320_family , která mají světově nejsofistikovanější systém Fly-by-Wire (FBW http://en.wikipedia.org/wiki/Fly-by-wire ), nahrazující konvenční manuální ovládání letadla elektronickým rozhraním.

V systému fly-by-wire, jak zpráva vysvětluje, jsou pohyby ovládání letu konvertovány na elektronické signály přenášené drátem (proto termín "létání na drát"), a počítače letové kontroly určují, jak se mají pohnout aktuátory http://cs.wikipedia.org/wiki/Aktu%C3%A1tor každé kontrolní plochy, aby byla zajištěna přikázaná reakce. Sysétm fly-by-wire též umožňuje, aby automatické signály vysílané počítačem letadla vykonaly funkce bez zásahu pilota, jako například v systémech, které automaticky pomáhají stabilizovat letadlo, nebo zabraňují nebezpečné operaci letadla mimo jeho letovou obálku.

Zpráva praví, že let Germaniwings 9525 zcela jasně operoval nebezpečně "mimo svou letovou obálku", avšad Letecké centrum Lufthansy monitorující v reálném čase a schopné řídit toto letadlo bez zásahu pilotů prostřednictvím systém FBW nebylo schopno ho dálkově ovládnout, což jasně ukazuje, že toto letadlo explodovalo ve vzduchu … a pole trosek na místě zřízení to rovněž dokazuje.

Zpráva končí tím, že je politováníhodné, že lidé na Západě se bohužel nikdy nedozví pravdu o tom, co se stalo s letem 9525 společnosti Germaniwings, protože jejich vlády zabrané do válečného štvaní http://www.infowars.com/globalist-wars-killed-over-2-million-people-in-last-decade/ , které v posledních deseti letech zabilo přes dva milióny lidí, vědí, jakou odezvu by mohly očekávat, kdyby vyšla najevo pravda.

Celý článek si můžete přečíst ZDE.

1) Velice dobré otázky a odpovědi V.V.Pjakina.....

....ze dne 23.03.2015
Hovoří o česku a Československu od minuty 37:00 vřele doporučuji. O kousek dál máte i symboliku.

 

111 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Aneta Aneta | 28. března 2015 v 13:53 | Reagovat

Už ničemu nerozumím a celý svět přestávám chápat.

2 monika monika | 28. března 2015 v 13:56 | Reagovat

tak tohle je dost kruté pro celou rodinu a pro všechny.

3 irini irini | E-mail | 28. března 2015 v 15:16 | Reagovat

Poprvé došlo při havárii letadla k jeho rozložení včetně lidí v něm na malé částice a zdůvodňuje se to sebevraždou pilota.
Je to podobné jako demolice dvojčat, kterou údajně způsobily ti,jejichž pasy se našly po té velké katastrofě někde poblíž na ulici. Kdo to vše řídí?
Nejspíš jsme v nějakém blázinci a přes média se požaduje do blázince se zařadit.

4 Iris Iris | 28. března 2015 v 19:33 | Reagovat

[3]:Media se zdiskreditovaly samy a o důvěrů  občanů přicházejí.

5 Liběna Liběna | 28. března 2015 v 20:43 | Reagovat

Ten presun SSA-vojsk pres nase uzemi do Nemec...me tak dneska jeste napadlo...Nema to souvislost s tim 14.dubnem 2015..? Smlouva mezi Nemeckem a SSSR...? Ze kdyby melo k necemu dojit, aby na uzemi Nemecka byla dost velka posila...jen takova uvaha..:-)

6 ok ok | 28. března 2015 v 22:34 | Reagovat

odjinud:

CNN: WHO: Cell phone use can increase possible cancer risk

WHO právě také přiznala, že i mobilní telefony (WiFi, mikrovlné trouby) zvyšují ryziko rakoviny.

The agency now lists mobile phone use in the same "carcinogenic hazard" category as lead, engine exhaust and chloroform.

Agentura nyní uvádí mobilní telefony ve stejné kategorii "nebezpečí rakoviny" jako olovo, výfukové plyny, azbest, chloroform...

Až pojedete Metrem (Pražskou mikrovlnkou), tak si uvědomte, že na každé stanici se několik set (až tisíc) mobilů a tabletů přihlašuje do sítě a přenáší data.

Včetně toho vašeho v kapse u kalhot, v blízkosti varlat či vaječníků!

Už víte proč tolik lidí zbytečně vyhazuje peníze za antikoncepci?

7 ok ok | 28. března 2015 v 22:45 | Reagovat

4)co když bylo letadlo vyrobeno po roce 08, kdy začala krize, a použil se tak trochu nekvalitní materiál? Kapitalisti jsou schopní všeho...

(ehe ehe)

Pokud bylo sestřeleno nějakou skalární zbraní, mohla energie narušit molekulový vazby v materiálu. Potom se stal výrazně křehčím, i bez "laboratorního" mrazu.

woodman: nedá se zvětšit tady to blbý malinký okýnko na psaní?

8 Mirkan Mirkan | 29. března 2015 v 7:30 | Reagovat

Pokud chtějí oficiální média probudit i naprosté ignoranty,tím,že si kálí do vlastních úst,nemohou to dělat lépe,tož tak

9 Gest Gest | 29. března 2015 v 8:26 | Reagovat

27r. A.Lubitz alebo 38r. A.Guenter zijuci vo svajciarsku?

http://www.uloz.to/live/xDMfgjPK/velka-blamaz-v-europe-andreas-udajny-samovrazedny-pilot-ktoreho-ukazali-na-fotke-sa-prihlasil-ze-zije-mp4

http://www.rtl.de/cms/news/punkt-12/er-ist-nicht-der-co-pilot-unglaublich-souveraen-klaert-andreas-die-verwechslung-auf-473c9-9851-22-2259984.html

10 Dozaj Dozaj | 29. března 2015 v 9:45 | Reagovat

Zdravím. Doporučuji si znovu přečíst proroctví Slepého Pastýře a A. Irlmeiera z 4.1.2012.

11 tm tm | 29. března 2015 v 10:14 | Reagovat

Děkuji Dozajovi za připomínku o Slepém pastýři a Irlmaierovi. Článek jsem psal asi pře třemi lety na osudu. Zkopíroval jsem ho a máte ho v novém článku.

12 Petrklíč Petrklíč | 29. března 2015 v 12:25 | Reagovat

http://www.youtube.com/watch?v=mGQHmdMY9_Q

13 dozaj@seznam.cz dozaj@seznam.cz | 29. března 2015 v 13:58 | Reagovat

Ke gigantickému pulsu energie došlo v čase a místě pádu letadla.. Více na inner-light. com

14 Woodman Woodman | 29. března 2015 v 21:01 | Reagovat

[7]: ne

15 Corpi Corpi | 30. března 2015 v 17:42 | Reagovat

Článok je vcelku zaujímavý. Pohľad z druhého brehu.
Na začiatok, aby nebol môj názor zle pochopený, tak
sa zaujímam o dianie vo svete a snažím sa vnímať veci
objektívne.
Študujem letecký smer, konkrétne údržbu lietadiel.
Musím podotknúť, že riadiace stredisko údržby LT, ako uvádza
na svojej stránke, tak má tú možnosť monitorovať stav lietadiel,
ako monitorovanie stavu motorov, ale nikde tam nie je spomínané, že
môžu zasiahnúť do riadenia lietadla a riadiť ho. Monitorovanie stavu
motorov znamená, že ak sa objaví nejaká anomália v snímaných parametrov,
tak táto ´porucha´ je vyslaná do riadiaceho strediska údržby. Oni to
zaznamenajú a potom, keď lietadlo je na zemi, pripravené na proces údržby,
tak vedie, na čo sa majú technici zamerať.
Takže to mi trošku príde, že autor zavádza. Možno sa mýlim, takže
nemusí ma niekto ihned atakovať.
Ostatné informácie sú zaujímavé, ale nejako faktovo nie sú podložené.
Sú to len dohady, ktoré môžu byť pravdivé.
Sú technológie, o ktorých nemáme poňatie. Zaujímalo by ma, prečo
by chceli mocnosti sveta zlikvidovať práve toto lietadlo.
Uvidíme, možno sa vyplavia na povrch dalšie zaujímavosti.

16 Dozaj Dozaj | 30. března 2015 v 21:50 | Reagovat

[5]: Ahoj. Jaká smlouva? Co je to za datum?

17 mariankosnac mariankosnac | 31. března 2015 v 3:33 | Reagovat

"Zaujímalo by ma, prečo by chceli mocnosti sveta zlikvidovať práve toto lietadlo." Tak sú 3 možnosti. 1) nemci prestali poslúchať a toto má byť pre nich varovanie. 2) američania ho zostrelili nechtiac pri nevydarenom teste svojej zbrane 3) no a tá posledná možnosť ostáva to čo tvrdia sračkomety, tj pilot samovrah.

18 Selzeus Selzeus | 2. dubna 2015 v 15:19 | Reagovat

Za 1) pokud by Nemci prestali poslouchat a tohle bylo "varovani" tak proc by Americane tim padem zabili skoro stejne mnozstvi Spanelu a par dalsich narodnosti ktere byly jeste v letadle. Za 2) Proc by Americane testovali sve laserove nebo jakekoiv jine zbrane tohoto druhu nad Evropou kdyz to muzou delat nekde nad morem nad pousti v Mexiku nebo nekde nad Afrikou. To bohuzel nedava vubec smysl. A za 3) Lubitz samozrejme sebevrah byt mohl a roztrouseni kousku letadla na tak velkem prostoru je bohuzel hodne podezdrele ale at uz to bylo jak chtelo pravdu se stejne nikdo nejspise nikdy nedozvi stejne jako od 11 zari. Pokud si hrajou "velci kluci" na malem hristi vetsinou si taky i urcuji pravidla tak to na svete chodi bohuzel :/

19 Pepa Pepa | E-mail | 2. dubna 2015 v 16:47 | Reagovat

Vždy a to již od dávnověku lidstvo bylo a je dáno na pospas a to díky svým špatným vlastnostem(závist,hamižnost aj),hrstce vládnoucí "elity",která má tytéž vlastnosti,ale jen díky svým materiálním možnostem je schopna daleko větších a trvalejších škod, které způsobí na lidstvu samém..a je jedno či při těžbě surovin,či strategických bojích o moc,území a náboženství...za vším hledej jen a jen peníze !!

20 HonzaBody HonzaBody | E-mail | 2. dubna 2015 v 18:14 | Reagovat

Pro Liběnu: je přece jasné, že přesun přátelských vojsk přes nejen území Česka je především demonstrace síly či toho, jak si naši přátelé představují, kde jsou hranice jejich moci

21 mariankosnac mariankosnac | 2. dubna 2015 v 22:31 | Reagovat

[18]: "pokud by Nemci prestali poslouchat a tohle bylo "varovani" tak proc by Americane tim padem zabili skoro stejne mnozstvi Spanelu a par dalsich narodnosti ktere byly jeste v letadle."
Tak asi v každom dopravnom lietadle máš rôzne národnosti. Ide ale o to, koho sú tie aerolinky. Je to varovanie pre nemeckú vládu, tá vie čo sa stalo.
2) pretože NATO robieva cvičenia v Európe.

Boli tam francúzke stíhačky, mohli ho zostreliť ony. Keď zaregistrovali, že lietadlo neplánovane mení kurz, klesá a pilot odmieta komunikovať, tak ho zostrelili aby padlo do hôr a zabránilo sa tomu že by to pilot do niečoho naparil.

22 Honza Honza | E-mail | 2. dubna 2015 v 23:24 | Reagovat

No, páni konspirátoři.....uvědomte si, že letadlo v okamžiku nárazu do skály mělo rychlost 800 km/h. To je nepředstavitený ráz energie, kdy to letadlo doslova vybuchne tlakem a trosky se rozletí sovky metrů do stran. Opravdu trochu myslete :)))

23 VAsek VAsek | 3. dubna 2015 v 10:29 | Reagovat

Souhlasim s tim, ze media nam nabulikuji co chtej protoze malokdo ma moznost si to overit.
Na druhou stranu takovej srackomet co je v tom clanku jsem snad jeste necetl.

Moje maminka rika: "Bože do kohos to duši dal" Tak snad trochu osvety:

-letadlo ktere to svihne do skaly rychlosti 800km/h vypada jinak, nez letadlo kteremu se nepodari pristat
-letadlo ktere exploduje par km na povrchem ma trosky roztristene na rozloze nekolik km2
-jestlize ruske zdroje uvadejici, ze letadlo sestrelilo NATO jsou ty same ktere nas informovaly o tom, ze pri anexi Krymu zadni rusti vojaci nebyli, myslim ze se temto zdrojum da OPRAVDU ale OPRAVDU verit :-)
Jsem FAKT rad, ze rusti okupanti v nasi zemi uz nejsou a ze s nima ani nesousedime.

24 HH HH | 3. dubna 2015 v 11:29 | Reagovat

Jakékoliv informace produkované agenturami i jednotlivci obletí v době globalizace a internetu okamžitě celý svět bez ohledu na to zda jsou:
1. pravdivé
2. lživé - absolutní výmysly bulváru pro "zviditelnění se" dopisovatele, redakce nebo jsou produktem psychotiků- jednotlivců
2. polopravdivé - nejnebezpečnější pro uživatele, neúmyslně produkované běžnými informačními agenturami a i proto používané pro dezinformaci k utajení skutečně důležitých informací a poskytující volné pole pro další jednotlivce-konspirátory, kteří případy dále dostatečně zamlží.
Pravdu je možné se dozvědět až po odtajnění archívů (podle různých zemí 20,50 i sto let). Můžeme se namáhat jak chceme, ani logikou si nepomůžeme. Řadu let zuří nemilosrdná informační válka mezi imperiálními svazy a státem organizovaná diverze za účelem totální destrukce schopnosti a snahy obyvatelstva vytvářet si vlastní objektivní názory. V tomto kokrétním smutném případě je zcela NEPODSTATNÉ jak se to stalo. Proč chcete naservírovat informaci, že tam seděl špion s ukradeným čipem? Pro běžného smrtelníka je to jen další auto na dálnici byť se 150pasažéry.  Celá aféra slouží jen k dalšímu vymývání mozků.

25 Visnja Visnja | E-mail | 3. dubna 2015 v 14:00 | Reagovat

[1]:
Nemám důvod nevěřit této zprávě, ta historka s kopilotem byla neuvěřitelná.
Domnívám se, že i zmizelé letedlo skončilo stejným nebo podobným způsobem, rozmetáno nad mořem, proto se zřejmě nic nenašlo. Přeci se nemohlo vypařit a nebo se opravdu vypařilo?

26 Karl Karl | 3. dubna 2015 v 16:56 | Reagovat

Neslyšel jsem od žádných známých pilotů a mechaniků, že by se běžně do dopravních letadel montovaly technologie na dálkové ovládání. Další můj známý pracuje na přímém přenosu dat z černých skříněk jako software engineer tady v Kanadě a taktéž o sériovém používání těchto technologií neslyšel. Takže argument, že Lufthansa, nebo Germanwings mohly letadlo zachránit je mylný. Velice bych  se divil, kdyby nějaké aerolinky začaly toto montovat, aby riskovaly hacker attack a někdo jim ty letadla pak posílal k zemi. Nezapomeňme, že každý systém se dá dříve, či později napadnout.

27 tm tm | 3. dubna 2015 v 18:25 | Reagovat

[26]: Tak to máte tedy hodně špatné informátory. Je to samozřejmě všechno v softwaru a nikoliv v hardwaru letadla. Autopilot je taky automaticky řízen počítačem. Kdo vstoupí ze země přes datové kanály do počítače, může vypnout ovládání celého cockpitu a ovládat celé letadlo. Podívejte se prosím na anglické wikipedie, je tam o tom zmínka. Přečtěte si článek ve kterém je to z východu potvrzeno už v 80 letech minulého století. Máte nedůvěryhodná data:  http://prvopodstata.blog.cz/1504/jak-to-bylo-ve-skutecnosti-germanwings-4u9525

Dodávám: dost o tomto vím, jsem z oboru.

28 Láďa Láďa | 4. dubna 2015 v 15:37 | Reagovat

[27]: Láďa: tak řeknu možná pro někoho blbost. Mám drona F550 jsem v nebíčku asi 200 m nad zemí. Vypnu rádio (ovládání) a co se stane ? Inu droník se mi vrátí na místo startu a přistane. Pro znalejší v létání na koptérách, jde naprogramovat i na jiné místo přistání. Toto vše řídí DJI řídící jednotka. Je to vlastně nouzové přistání při ztrátě signálu. Tak co je to blbost ? :-)

29 Ferdinand Pačes Ferdinand Pačes | E-mail | 5. dubna 2015 v 17:44 | Reagovat

[7]:Príliš často sa (schválne) zabúda na staré pokusy a vynálezy. Nikola Tesla robil dost nebezpecne pokusy s elektromagnetizmom a vacsinu mu financovala vlada Spojenych statov. Preco asi? Najznamejsi Filadelfsky experiment je dokazom toho, ze na nieco urcite prisiel.
Moderny clovek akosi nevnima, co vsetko stalo za televiziou, bezdrotovym prenosom, telefonom, vysokofrekvencnym generatorom, neonky,rontgenovy pristroj alebo laser. Za vsetkym stal Tesla. Na jeho zakladoch (a castokrat aj patentoch) postavili svoje vlastne patenty iny ludia (Marconi,Rontgen, Edison,...) s ktorymi sa za to aj sudil. Dnesna veda tak pripisuje vynalezy inym a za Teslovymi sa zavreli dvere. Ale len pre laicku verejnost. Teslove vynalezy, vztahy a zakony v oblasti elektromagnetizmu a bezdrotovom prenose energie nadalej pokracuju hlavne vo vojenskych laboratoriach.
Hlavne jeho myslienka bezdrotoveho prenosu elektrickej energie. Uz v r. 1890 formuloval par tez, ktore rozvijal a v r. 1908 uskutocnil rozsiahly pokus. Z hladiska Ameriky skoncil fiaskom, kedze sa mu doslova roztopil a odparil vysielac. Z hladiska sveta... no, je zaujimave, ze presne v ten den 7. juna 1908 o stvrt na osem rano (Tesla mal o par hodin menej, t.j. pokus bol robeny v noci, kvoli pozorovaniu optickoelektrickych javov) explodoval v Tunguske udajny meteor. Do dnesneho dna sa po nom nenasli ziadne stopy, len na velkom uzemi rozsiahle mikroglobule niklu, magntitu a zeleza, tzn kovy vznikajuce, resp. taviace sa z hornin pri vysokej teplote (dnes sa magnetit a nikel vytavuje v elektromagnetickych indukcnych peciach...). Sila explozie rozbijala okna az 300km od epicentra...
A len "akoby nahodou" bol Teslov vysielac namiereny nad neobyvane oblasti Ruska...
Co som tym chcel povedat? Len tolko, ze Teslove vynalezy su davno rozpracovane a mnoho z nich je uskutocnenych (mikrovlny, laser, vysokofrekvencne generatory, pulzne zdroje, podstata GPS navigacie, telefon, televizne prenosy, ...). A kto tie vynalezy vsetky uskutocnoval do dnesnej podoby? Vacsinou  armada...

30 SSS SSS | E-mail | Web | 6. dubna 2015 v 12:48 | Reagovat

Da da tovarišči !
Charošaja rabota. Otlično!

31 Mimi Mimi | 7. dubna 2015 v 13:21 | Reagovat

Dobre den,
prosim Vas! Jsem uz dlouhe leta letuska u Lufthansy a pracuji zde jako Purser (sef posadky a kabiny). Ve zminenem letadle byli 3 mi kolegove a muzu Vas ujistit, ze na footografii JE Andreas L. Co se v Airbusu stalo jsou zatim jen spekulace a interni zalezitosti zde samozrejme sdelovat nebudu. Spoustu veci, ktere pise autor clanku jsou nepravdive.. Takto vznikaji vzdy intriky. Vim o cem mluvim.

32 Ladik Ladik | 8. dubna 2015 v 0:26 | Reagovat

[3]:Nejen zařadit se. Je žádoucí i tleskat.

33 Jan Vítek Jan Vítek | 8. dubna 2015 v 2:36 | Reagovat

článek ve kterém se hned nazačátku objeví vyložený nesmysl....neřku-li lež je pak samozřejmě celý nedůvěryhodný, I kdyby na něm bylo zrnko pravdy.
ten nesmysl s fotografiema toho, jak vypadají jiná letadla po havárii je šílený. každému racionálně uvažujícímu člověku musí být jasné, že když sebou nějaké letadlo plácne při přistávání nebo startu při minimální rychlosti tak se rozbije méně, než když narazí do hory v 800 KM/h. Obzvlášť pokud si navíc pamatuje i něco málo z fyziky a ví, že kinetická energie s rychlostí stoupá exponenciálně, tedy náraz v 900km/h není 3x větší než náraz v 300 Km/h, nýbrž 9x větší. A že jsou trosky rozesety na velké ploše? Kupte si trabanta a vleťte s ním ve 100 Km/h do lampy veřejného osvětlení a budete mít několik stovek m2 trsátek. S letadlem to máte podobné, podobný materiál, jen vyšší rychlost.

34 mariankosnac mariankosnac | 8. dubna 2015 v 18:37 | Reagovat

V minulosti sa určite už stali  prípady keď samovražedný pilot v rýchlosti vrazil do zeme, tak by sa hodilo nájsť fotky z takýchto prípadov, či sú tie lietadlá tiež takto rozmetané na puzzle.

35 tm tm | 8. dubna 2015 v 19:14 | Reagovat

[33]: Když se tak oháníte fyzikou a kinetickou energií, mohl byste taky vědět, že se letadlo nemůže pohybovat pod 4000 metrů nad zemí větší rychlostí než 650 max 700 km/h.(dopravní letadlo, nemluvím o stíhačkách) Nejen, že by nefungovalo proudění na křídlech, ale křídla letadla by v důsledku přetížení náporu větru upadla a trub by pokračoval v letu bez křídel.

[31]: Tak je prosím dokažte.

36 admin admin | 8. dubna 2015 v 20:51 | Reagovat

[31]: Dobrý den slečno nebo paní Mimi, když tedy pracujete dlouhá léta jako letuška u LH jako Purser, podívejte se do manuálu A320 nebo se zeptejte Vašeho CPT, v jakých letových hladinách FL jsou povoleny maximální a minimální rychlosti. Určitě Vám to řekne, není to nic tajného. A kde se nachází zařízení, které vymezuje tyto rychlosti. Děkuji zdvořile předem.

V okénku jste asi přehlédla, že překládám a publikuji články jinde otištěné. K tomu občas dodám můj komentář. Děkuji za pochopení.

37 Nicolee Whiten Nicolee Whiten | 12. dubna 2015 v 9:43 | Reagovat

To je hrozný,jak ty media pořád do lidí něco cpou,beztak je to jen marketingový tah,aby se mělo co řešit. Nechápu to a jsem z toho všeho už pěkně zmatená.

38 alik alik | E-mail | 12. dubna 2015 v 21:16 | Reagovat

[31]:Purser neni sef posadky, to je kapitan letadla, ale Purser je pouze sef kabiny...jen pro doplneni, cela posadka se sklada z kapitana , kopilota, a nekolik clenu doprovodu ( jak se v cesku rika palubni pruvodci ) , takze sefuje pouze kapitan.

39 Vít Patrák Vít Patrák | 14. dubna 2015 v 18:15 | Reagovat

Dobrý den,
Vaše závěry jsou chybné. Trosky letadel, u nichž se piloti snažili pádu zabránit, nelze porovnávat s těmi, kde došlo k úmyslnému pádu. Stroje, jež se snažily nouzově přistát, skutečně zůstávají téměř v celku. Naopak letadla úmyslně navedená v co největší rychlosti a co nejlepším úhlu na překážku se zcela roztříští - nezbydou po nich žádné součásti v celku. Proto jsou také tyto trosky rozesety po celém okolí. Rozlišit výbuch na zemi či ve vzduchu však mohou jen experti na místě podle poškození povrchu krajiny a trosek ve stínu jiných překážek - to však není možné z videozáběrů.
   Výroba důkazů je vlastně dnes to nejjednodušší. Zkuste porovnat fotky pilota Lubitze a mladíka z odkazu na vašich stránkách. Ovšem, podoba je významná, ale nikoli dokonalá. Jsou si sice velmi podobní v obličeji i v kvalitě zubů, avšak liší se tvarem lebky v oblasti spánku, což je při pohledu zepředu vidět na první pohled. Lubitzova lebka je viditelně širší v oblasti spánku, než u lícních kostí, u druhého mladíka je tomu přesně naopak. Není složité nechat se zmást podobou, neboť se podvědomě orientujeme podle obličeje, popřípadě vlasů, které lze třeba i vytrhat. Tvar lebky je však neovlivnitelný.
   Pravděpodobně věříte tomu, že navádění a matení letadel pomocí laseru teprve probíhá a ještě se k tomu testuje na civilních letech. Letecká technologie je bohužel mnohem dále a už desítky let tomu lidé říkají ufo, neobvyklé formy kulového blesku, zvláštní světelné efekty atd.
   K vyvolání třetí světové války se dají vymyslet zdaleka lepší místa, než následovat ruský vzor sestřelování civilních letadel na Ukrajině. Jaký smysl by pro někoho mělo něco sestřelit a pak s těmi, jejichž země odepsal jako budoucí bojiště, vymýšlet jiné důvody pádu? Vždyť by bylo mnohem účinnější říci, že letadlo sestřelil nějaký nepřítel, ukázat na něj, a napadnout ho.
   Pokud bylo možné letadlo na dálku přesměrovat, je věc jiná. Lidský faktor nevyužije zdaleka všechny možnosti, když jde do tuhého, možná situaci ani nezaznamená. Obávám se, že sebevražda spolu se zabitím jiných a zlikvidování něčeho velkého není nic výjimečného. Možná bychom se divili, kolik letadel v průběhu historie spadlo právě z tohoto důvodu.
   Ještě jedna významná věc je psychologie. Tak jako někteří zkušení policisté vytuší u fotografie Lubitze nebezpečného člověka, tak jiní zase vidí smýšlení toho, kdo psal tento článek. Autor si libuje v konspiračních teoriích a od prvního řádku nenávidí USA. V dnešní době si však nepotřebujeme hrát na chození po Měsíci; dnes není důvod takové situace uměle vytvářet třeba sestřelováním laserem, nýbrž jen počkat až se něco stane, a pak to jen vhodně okomentovat. Funguje to krásně.

40 admin admin | 14. dubna 2015 v 20:22 | Reagovat

39)  Vážený pane Patrák. Jestliže jste četl celý článek nebo čtete občas prvopodstatu, musí Vám být jasné, že přejímám články z jiných webů nebo novin a k tomu uvedu jenom můj komentář.

Nikdy jsem nevlastnil televizi, neposlouchám rádio a nečtu noviny. U novin se dívám jenom na obrázky. Čímž člověk pochopí více než ten, který čte text.

Tohle na začátek.

Prosím ukažte mně jedno jediné sedadlo z Germanwings, které by bylo částečně v celku.  Proč těla byla naprosto rozporcovaná na malé kousky - rozthaná.
Jak je možné že tým údajných vyšetřovatelů nechtěl zveřejnit zprávu o volání Germanwings o pomoc. Jsou nahrány.
Proč se nezveřejnila výpověď pilota z helikoptéry, který říká, že na trase k troskám se mnoho kilometrů (po náletové trase) nacházely části letadla.
Naštěstí mám dost známých u LH, kteří říkají úplně něco jiného než jakákoliv média.
Proč místo nárazu není ohořelé po výbuchu????? Proč se nenašly nikde svršky z kufrů a části oblečení???? Z jakého důvodu je letadlo rozeseto na mnoha km2????? Proč svědci hned po zhlédnutí 3 stíhaček vypovídali o dvou explozích, které jim byly naprosto divné????
Proč odvysílala stanice N24 a její reportér v přímém přenosu, že letadlo volalo o pomoc?????

Otázek je daleko více. To by stačilo. Na zitřek nebo pozítří mám připravený překlad z německé soukromé televize o všech záhadách kolem letu. Můžete si počíst, nebo podívat na film.

Pilot Lubitz nebyl sebevrah. Odkud to vím, je zcela jiná otázka.

Nebylo to způsobeno za účelem vyvolání
3 světové války ale za účelem přistřihnutí křídel MADAMME MERKELOVÉ a Německu. Podívejte se kolik "příhod" mnejasných od tohoto dne měly Germanwings!!!!!

Vím kde se dnes nachází letecká technologie a hlavně výzkum skalárních zbraní.

Podívejte se kolik válek za posledních 200 let vyvolalo USA. Nelibuji si v konspiračních teoriích. Rád se dívám a hledám, kde je pravda.
Nikoho nenávidím, všichni jsme stejní lidé a sedíme na stejné lodi. Prosím, snažte se to pochopit, dříve než bude pozdě.
Mimo jiné v posledních dnech rozhodl soud v Anglii a dal za pravdu člověku, který žaloval BBC. Uvedlo 20 minut dopředu, ještě jednou zdůrazňuji 20 minut dopředu, první nálet do dvojiček. Prosím vyhledejte si na webu. Děkuji. Nejsou to konspirace, ale tvrdé důkazy.Důkazů je až mnoho proti vládě USA.
V Americe jsem byl nespočetněkráte, mám tam přátele a vůbec není pravda, že Ameriku nenávidím. Opakuji, všichni jsme jenom lidé, stejně jako vy.

V příštích dnech uvedu na webu zcel ajiné důkazy, které jsou z jiného soudku, ale nevyvratitelné.....
Děkuji za komentář a přečtení článku.

41 admin admin | 14. dubna 2015 v 20:48 | Reagovat

Vážený pane Vít, zde máte důkaz, abyste ho nemusel hledat na webu, o soudu proti BBC v anglii, kdy soud potvrdil správnost úsudku žalujícího. Ano ještě se nic nestalo a BBC to 20 minut dopředu odvysílala. Je tedy jasné=, že si amíci vše dopředu připravili.....

http://www.zvedavec.org/komentare/2015/04/6409-bbc-vedela-o-kolapsu-budovy-wtc-7-pri-911-predem.htm

42 KORBA ANTON KORBA ANTON | E-mail | 15. dubna 2015 v 17:51 | Reagovat

vED CELA AMERIKA JE POMETENA.UZ ABY NASTUPIL TEN NOVY PORIADOK POD RUSKO CINSKOU TAKTOVKOU

43 latware latware | Web | 16. dubna 2015 v 17:36 | Reagovat

[15]: no konecne to niekto uviedol na pravu mieru. Bavi ma letecka technika a nieco o nej aj viem, ale tiez som nikdy nepocul o moznosti, ze by akekolvek pozemne pracovisko mohlo zasahovat do riadenia lietadla (okrem vojenskych bezpilotnych dronov). Taku kravinu moze uviest/obhajovat iba tato pochybna sajta...

44 admin admin | 16. dubna 2015 v 19:54 | Reagovat

[43]: a (15) Tak si Vážení poslechněte rozhovor v českém rozhlase 2 a potom mudrujte. Je vidět, že toho moc neznáte. Už Vám to říkají i odborníci.....
Najdete zde:
http://prvopodstata.blog.cz/1504/drony

Zde máte odpovědi na otázky stran bezpilotního letectví. Včerejší rozhovor na Českém rozhlasu 2.

Poslechněte si hlavně dobu mezi 5:40 - 7:00 minutami, kde Vám potvrzuje, že je možné ovládat na dálku vše až po AIRBUS 380. Obrázek o řečeném si udělejte sami. Nemusíte se pak dohadovat, jestli je to možné či nikoliv. Piloti od LH, tak jak jsem to před několika dny psal to vědí.....
Zdůrazňuji, nejsou tam žádná přídavná zařízení, vše obstará software a jeho program.

Mimo jiné pilotování letadel u Airbusu a Boeingu na dálku byly úspěšně odzkoušeny v letech 2007. Piloti seděli pro kontrolu v cockpitu a nic nedělali. Samozřejmě veřejnost se to dozví až za (obrazně řečeno) 100 let. Je to jenom taková hloupá poznámka.....

45 franta franta | 20. dubna 2015 v 17:35 | Reagovat

Ten článek se mi líbí, ale musím se přiznat že něčemu nerozumím.

Na jednom podkladu se říká že:

US Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innocent Civilians ... což znamená že to letadlo bylo setřeleno americkým laserem.

a další reference tvrdí:

Malé kousky trosek potvrzují, že letadlo bylo "sestřeleno" dálkovým ovládáním v plné rychlosti, při 600 a více mílích za hodinu.

Jaký je váš názor, jak to vlastně bylo?

46 Stanislav SIXTA Stanislav SIXTA | E-mail | Web | 5. května 2015 v 16:55 | Reagovat

To je jako u nás, američtí vrahouni si tu dělají co chtějí! Odvolávají nám našeho presidenta, rozdaj svoje prapory za 15 dolarů odměny, aby jejich konvoj někdo vítal! Co dělá BISka??? Za pěkné penízky jenom chrápou? Proč je nezrušej když dokážou pouze sledovat Nečasovou, na to je nepotřebujeme!? Jak si ty hajzlové tady mohou dělat co chtěj? Soudruzi, někde je asi chyba!!!!!!!!!!!!

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.