Energie

20. června 2011 v 11:41 | Jiří Woodman |  Články

"Čím se tedy bude topit, nebude-li uhlí ?" - "Vodou, ovšem rozloženou na její prvky," odpověděl Cyrus Smith. "Budou ji rozkládat snad elektřinou, která se stane mocnou a hybnou silou. Věřím, že vody bude využíváno jako paliva. Voda je uhlím budoucnosti."

Jules Verne: Tajuplný ostrov (L'île mystérieuse), 1874


Píše se rok 2011 a spousta studovaných hlav nedokáže připustit, že by Jules Verne mohl mít pravdu již v roce 1874. Problémem dnešního světa, je nepochopení přírodních zákonů úmyslně vyučovaných a tudíž zakódovaných v našich myslích. Zatím co vesmír a jeho obraz příroda využívá implozivní energii, my fungujeme na explozi. Jsme na to nastaveni a zvykli jsme si za to platit. Přičemž imploze jen využívá pátého nám utajeného elementu vakua, nebo chcete-li kosmického éteru, kde stačí nastavit pravidlo a funguje pořád. Naproti tomu explozi musíme vyrobit, zaplatit za ní a pak ještě spotřební daň a z toho mála skutečně spotřebovaného, zůstává odpad takže další placení. Jelikož chci tyto stránky ještě nějaký čas provozovat více se k volné-implozivní energii vyjadřovat nebudu. Chtěl bych tu ale zmínit to o čem Verne dávno věděl a tím je voda. Dá se modifikovat absolutně na cokoli a v našem explozivním světě je to nejlacinější médium pro explozi, tudíž výrobu energie. Vykonstruované válečné konflikty nám brzy zdraží energie, tak si pojďme pomoci alespoň v tom, na co již máme zařízení.


Dobrý den.
V příloze posílám textový soubor s prezentací vodíkového generátoru pro auto. Účelem vodíkového generátoru je nahradit část původního paliva vodíkem a tím tedy šetřit původní palivo. Detaily jsou v prezentaci.
Příp. jsem schopen předvést i funkční generátor ve svém autě, nebo dát kontakt na lidi, co to už mají a jezdí s tím.

Pokud se vám to bude zdát vhodné, můžete o tom napsat na svůj web článek. To, co poslední dobou předvádějí s cenami benzínu, je už spíše pro zasmání než aby to člověk bral vážně. Takže si musíme nějak vypomoci mezi sebou sami.

Jinak, kdyby se vnitřní díly spalovacího motoru udělaly z nerezu, tak s tímto generátorem už může auto jezdit jen na vodu :) ...

S pozdravem Radek Maláč


Vodíkový generátor



Vaše vozidlo bude hybridní.

Po instalaci vodíkového generátoru bude vaše vozidlo hybridní. Bude používat původní palivo a navíc vodík. Nebo jinak řečeno, část původního paliva ( asi 40% ) bude nahrazeno vodíkem. Tím tedy ušetříte zmíněných cca 40% pohonných hmot.

Celý systém pracuje tak, že elektřinou z vozidla je napájen vodíkový generátor, který elektrolýzou vody produkuje vodík a kyslík ( HHO ). Tato plynná směs je následně přiváděna do motoru přes sací potrubí.
Ve skutečnosti motory průměrně využijí cca 20-23% energie z paliva. Zbývající část, jsou jedovaté emise a nespálené palivo. Vodík a kyslík vytvořený generátorem podpoří mnohem účinnější spalování jakéhokoliv paliva. Motor využije mnohem více této nevyužité energie a má větší výkon. Vodík zvyšuje efektivitu spalování dodávaného paliva do spalovacího prostoru. Zlepší se jeho spalování a využití přenosu síly výbuchu na točivý moment motoru.
Generátor vytvoří zhruba 3 až 4 litry vodíku a kyslíku ( HHO ) za minutu, v poměru 2:1 pro vodík. Vodík má asi 2x větší oktanové číslo než benzín a 4x větší než disel. Kyslík zase podporuje hoření.
Jinak řečeno, získáte pro svůj motor navíc několik litrů plynné směsi paliva, které je kvalitativně na výrazně vyšší úrovni, než současná paliva s biosložkou z čerpacích pump.
Spalováním HHO vzniká navíc jen vodní pára, takže vaše auto bude mít výrazně méně škodlivých emisí a bude tak mnohem ohleduplnější k životnímu prostředí.
Pro svůj provoz potřebuje generátor cca 20-30 ampér. Záleží na typu generátoru, či přání zákazníka. Běžné alternátory u aut, dnes produkují hodnoty někde mezi 15 - 30 A navíc, které slouží pouze pro dobíjení baterie. Generátor využívá pro produkci vodíku právě tento proud navíc, který by se jinak bez užitku pouze ukládal v baterii.
Destilovaná voda sama o sobě proud nevede, proto je nutné ji ještě smíchat s jedlou sodou a tím vytvořit vodivou směs. ( na zimu se pak ještě přidává denaturovaný líh proti zamrznutí ).
Voda která se rozkládá na plyn HHO !!!MUSÍ!!! být výhradně destilovaná. Případné nečistoty ve vodě by se okamžitě usadily na elektrodách a generátor by po čase přestal pracovat. (jedlá soda nevadí, protože se rozpustí na tak malé částečky, že zanesení elektrod nehrozí ).

Obrovskou výhodou tohoto zařízení je fakt, že se kyslík a vodík nikde neskladuje, ale vyrábí se elektrolýzou vody pouze v době, kdy je vůz v provozu, nebo když generátor uvedeme do provozu pomocí vypínače. Tím odpadá starost se skladováním a bezpečností provozu, neboť malé množství HHO, které je takto vyrobeno, si motor okamžitě přisaje a využije pro účinnější spalování v motorech jedoucích na benzín, naftu či LPG.
Díky spalovaní HHO se v motoru odstraní usazeniny vzniklé provozem na běžná paliva, lehce se zvýší výkon, sníží se hlučnost, množství vypouštěných emisí a hlavně spotřeba paliva.

Pokud jde o platnou legislativu, tak u nás ani v jiných členských státech EU není zařízení výslovně povoleno, ale ani zakázáno. Platí tedy, že je možné ho využívat pro úsporu paliva, ale nedá se zapsat do technického průkazu a na technické kontrole musí být zařízení vypnuto, aby neovlivňovalo výsledky měření emisí.

Ke generátoru je dodávána kompletní sada dílů pro jeho montáž do auta. Součástí celé základní montážní sady je generátor o rozměrech 185x185x80mm, nádoba s dvojitým dnem na skladování vody, vypínač, kabely, hadice, pojistka a návod na montáž.



Obchvat lambda sondy.

Moderní motory nastavují palivovou směs, která jde do motoru podle výsledku měření toho, co vychází z motoru. Sonda, která provádí měření, se jmenuje lambda sonda. Podle výsledků jejího měření řídící jednotka nastavuje bohatost palivové směsi pro motor.
Aby opravdu došlo k úspoře paliva, je nutné řídící jednotku trochu "oblbnout" tím, že se mezi ni a výstup ze sondy přidá zařízení, na kterém si sami nastavíme, jaká palivová směs má jít do motoru.
Problém totiž je, že při spalování HHO dochází k výrazné změně v emisích motoru. Pokud bychom tedy sami nenastavili jak bohatá směs má být, spotřeba by naopak výrazně vzrostla.
Každé zařízení pro obchvat se dělá na zakázku pro daný motor, takže je třeba počítat s tím, že čekací doba na dodání obchvatu je cca 2 - 3 týdny.

Pulzní zdroj.


Ke každému generátoru doporučuji pořídit pulzní zdroj. Důvod je ten, že tím jak bude ubývat voda v nádobce, směs elektrolytu bude stále bohatší a generátor si bude brát stále více proudu.
Pulzním zdrojem se dá nastavit kolik přesně si má generátor brát a tyto hodnoty už zůstanou na pořád stejné, bez ohledu na to, kolik vody je v nádobce.

Cena kompletu





Základní sada generátoru
( Sada obsahuje nádobku s dvojitým dnem na destilovanou vodu, kabely, hadice, vypínač, pojistku a přehledný návod na montáž ).
Cena 7000 Kč





Obchvat na lambda sondu
( U některých díslových motorů není nutné obchvat montovat, protože tam lambda sonda prostě není, proto není součástí základní sady )
Cena 1500 Kč








Pulzní zdroj do 30A


Cena 1000 Kč


Za kompletní sadu generátoru, obchvatu a pulzního zdroje tedy zaplatíte 9500 Kč.
Také provádím montáž generátoru do auta. Cena se pohybuje zhruba v rozmezí 1000 až 2000 Kč, dle složitosti montáže.
Pro další informace nebo objednání mě kontaktujte na emailu rad.mal@seznam.cz

Vystavil Orgonet


Další odkazy pro srovnání:

 

12 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Koudelka Koudelka | 21. června 2011 v 1:26 | Reagovat

Buď jste podvodník, nebo nemáte základní znalosti fyziky. Je to nesmysl.

2 M M | 21. června 2011 v 1:43 | Reagovat

[1]:Proč myslíte ?

3 Spalstan Spalstan | 21. června 2011 v 7:50 | Reagovat

[1]: Trocha vodíku v palivové směsi by teoreticky mohla vylepšit spalovací proces. Otázka je, jestli je výsledek lepší než bez něj, protože vodík se musí vyrobit a to stojí energii. Když si někdo pohraje s lambda sondou (případně řídící jednotkou), tak se dá spotřeba snížit i bez vodíku. Samozřejmě na úkor výkonu.

V každém případě by mne zajímalo, jakým způsobem chce dostat vodík přes vstřikovací čerpadlo. U motoru s karburátorem by to nebylo složité, ale takové se už dnes nedělají.

V žádném případě bych si ale nenehal sahat do auta (kdybych nějaké měl) takovým "expertem", který tvrdí "Ve skutečnosti motory průměrně využijí cca 20-23% energie z paliva. Zbývající část, jsou jedovaté emise a nespálené palivo." Jediné, co je správně, jsou ta procenta (plus minus). "Jedovaté" emise jsou oxid uhličitý a vodní pára. Nespáleného paliva je minimum, na měření emisí vám to rádi řeknou. Kdyby ho bylo hodně, tak bychom se v centrech měst udusili. Převážná část energie jde do tepla a s tím vodík vůbec moc udělat nemůže, to záleží na konstrukci motoru.

Druhá perla je "...právě tento proud navíc, který by se jinak bez užitku pouze ukládal v baterii." Když je baterie vybitá, tak to není bez užitku a když ne, tak se odpojí a nic se nespotřebovává, protože by to tu baterii zničilo.

4 RADEK RADEK | 21. června 2011 v 10:26 | Reagovat

Projděte si pořádně co píšu.
Vodík se do motoru pouští přes sání. Motor si přisaje celou směs. Nevím jak jste přišel na vstřikovací čerpadlo protože vodík je plyn a abych ho mohl vstřikovat dodtatečné množství tak bych ho musel nejdřív stlačit.

POkud jde o nespálené palivo - všechny motory dnes celou směs spalují 2x - prostě máte ve výfuku otvor kterým proudí část spalin zpět do motoru, aby se spálilo co nejvíce paliva. Na to se zeptejte mechnika který tomu rozumí.

Proud navíc - u všech alternátorů je vždy vyšší výkon než je potřeba pro provoz celého auta. Je to zhruba 10x objem motoru. POkud tedy máte objem 1,6 má váš alternátor navíc zhruba 16A.
Tento výkon navíc se využívá buď pro dobíjení baterie nebo ho mohu využít efektivněji pro tvorbu vodíku a kyslíku.

A jen poznámka na okraj.
Je mi smutno ze všech těch odborníků kterých je plný internet. Všechno mají dokonale vymyšlené a samozdřejmě lépe než ja. Jen je tady takový drobný detail. Já to opravdu postavil a vy tady jen melete nesmysly, které nemají hlavu ani patu.
Postavte si vlastní genrátor a pokud bude lepší než můj rád ho od vás koupím. Do té doby budu dělat a prodávat ten můj který funguje dost dobře.

Vodíku zdar...
Radek Maláč.

5 Spiiiidy Spiiiidy | E-mail | Web | 21. června 2011 v 10:27 | Reagovat

[3]: Ale nemění to nic na tom, že auto na spalovací motor je jeden z nejneúčinnějších a nejhorších možných způsobů, jak se někam dopravit.

6 Spalstan Spalstan | 21. června 2011 v 11:08 | Reagovat

[4]: Pardon, že jde o sání vzduchu jsem přehlédl. V tom případě asi není problém.

Nespáleným palivem jsem myslel to, co jde z výfuku ven (to, co tam jde podruhé se přece také spálí). Toho opravdu moc nebude, pokud nemáte Trabanta. Kontrola emisí je na nespálené uhlovodíky dost přísná.

Proud "navíc" musí ten alternátor vyrobit. To není nic zadarmo. Když napájí jen řídící jednotku, tak moc výkonu motoru nesebere, ale když si z něj vezmete 30 A navíc, tak je to docela záběr s nezanedbatelnou spotřebou paliva. Stačí sledovat palubní měřič spotřeby a jen rozsvícení světel je znát.

A jinak souhlas se Spiiiidym. Spalovací motor není zrovna efektivní způsob získávání energie. Úplně nejlepší je nemít auto vůbec.

7 Filas Filas | 21. června 2011 v 22:03 | Reagovat

Tak nějak nechápu, Radek říká, že to funguje a je schopen se o to podělit, Woodman konstatuje, že explo-zařízení je tu k lepšímu využití spousta, tak pojďme zvednout svoje líné prdele a nechme se od nich povozit, než se pustíme do dalších diskusí. Že vy máte strach z toho, že Julek Vernů měl pravdu a že ste poslední, komu se bude čudit z výfuku :-x

8 Bo Bo | 22. června 2011 v 3:13 | Reagovat

Nemam auto, nemam motorku, ale zalezi mi na cistej energii - a taky tak nejak nechapu ,,, :-?

9 Spalstan Spalstan | 22. června 2011 v 8:06 | Reagovat

[7]: Já nepopírám, že to funguje, nemohu dokázat opak. Ale je to o důvěryhodnosti. Když někdo tvrdí, že se nadbytečný proud z alternátoru spotřebovává v baterii, je to podobné, jako kdyby tvrdil, že auto jedoucí rychlostí 50 km/h má stejnou hodinovou spotřebu jako kdyby jelo 150 km/h.

Kdybych pracoval v automobilce nebo s kvalitním servisu, velmi rád pana Radka pozvu na brzdnou stolici, abychom to mohli proměřit. Sám jsem na to docela zvědavý. Bohužel na měření spalovacích motorů nemám vybavení a mohl bych proměřit jen tu elektrickou a vodíkovou část. Jestli má někdo přístup k zařízení pro přesné měření výkonu a spotřeby spalovacích motorů, rád se testu zůčastním.

10 Veronika Veronika | 22. června 2011 v 11:38 | Reagovat

sice jsem "jen" holka, ale myslím si, že chápu velice dobře, pár videí na YouTubku jsem zhlídla (Radek Maláč),  rozvinula jsem toto téma i v zaměstnání a musím říci, že tolik kladných reakcí jsem nečekala. Bylo mi řečeno, že je to opravdu na trhu mnoho let a také mnoho lidí jezdí na vodík, vodu, olej a mnoho jiných, jen se o tom nemluví...
Já o tom silně uvažuji, protože je instalace velice jednoduchá a hlavně ta představa, že budu jezdit na páru, mě hladí na duši :-)
Vodíku zdar...
Díky Vám Woodmane a Radku ;-)

11 hry-online-zdarma-superhry hry-online-zdarma-superhry | Web | 26. června 2011 v 15:20 | Reagovat

Chceš vyhrát Minibike, R/C model Ferrari, originální hru COD:Black Ops nebo MP4 přehrávač ? Koukni se na http://raketka.cz/soutez-c.-1 a zůčastni se letní soutěže raketka.cz

12 Zvedavý Zvedavý | E-mail | 27. listopadu 2011 v 21:51 | Reagovat

...veľmi zaujímavý projekt. Som otvorený takýmto nápadom, ale ako to funguje pri 25 stupňových mrazoch? Veď sa tam dolieva destilovaná voda...

13 ohoho ohoho | 3. ledna 2012 v 16:09 | Reagovat

Ano, všechno to funguje, musíte se jenom pomodlit.
Proč asi jsou ty vynálezy jen na stránkách všelijakých naboženských fanatiků a podobných úchylů? Protože ti naivkové věří všemu, co jim kdo nalže.

14 Filas Filas | 4. ledna 2012 v 0:19 | Reagovat

(12)...no já používám drobet lihu, tak to nezamrzne a generátor stejně vyvine teplo, tak to funguje bez problémů i bez modlení. Jezdím do práce denně a na zimu mi stačí dvě a půl nádržky.  Radek to popisuje ve videu z Duškem, mrkni na to a z ohoha si nic nedělej...

15 ohoho ohoho | 6. ledna 2012 v 18:12 | Reagovat

Filas:
Dvě a půl nádržky na zimu, joooo...?
No ono to je akorát, aby to za zimu vybublalo. Ovšem Ty jsi ještě nepochiopil, o co jde  - energie odebraná motoru znamená vyšší spotřebu paliva. O nějakém účinku těch pár prdů vodíku je zbytečné vůbec mluvit; to se nikde neprojeví.
Není ti trochu divný, že se taková věc jaksi v praxi nepoužívá a najdeš ji jen a pouze u několika naivků?

16 Filas Filas | 7. ledna 2012 v 8:54 | Reagovat

ohoho:
Nevíš o čem mluvíš a i když ti to ukážu, budeš brblat dál. Jsi tu abys brblal ne abys ušetřil a ulevil káře. Tak brblej...

17 ohoho ohoho | 7. ledna 2012 v 9:08 | Reagovat

Filas:
Seš hloupej.
Ukaž mi úsporu v reálu a pak ti uvěřím.

18 ohoho ohoho | 7. ledna 2012 v 9:11 | Reagovat

Fials:
A pochopitelně já vím, o čem mluvím - odebereš mechanickou energii z motoru, ta se projeví zvýšenou spotřebou.
Elektřinou rozložíš vodu, účinnost bude jen na samotné elektrolýze kolem 50%.
Pokud takto získaný vodík spálíš v motoru, opět jsi využil z něj jen 25%, zbytek je tepelná ztráta.

Je to snad jinak?

19 Radek Radek | 4. února 2012 v 19:05 | Reagovat

Pro filas
Zdravím to že se genrátor zahřívá je trochu divné. Já je také dělal - viz článek o mém generátoru nahoře -
Jakou používáte elektroniku a od kud máte generátor? Mohu vám příp. poradit.
Pokud se totiž genrátor zahřívá procesy uvnitř neprobíhají s dostatečnou efektivitou. Pak vám to úsporu udělá to ano, také jsem takto začínal:) ale ne tolik kolik by to mohlo ve skutečnosti být protože opravdu zbytečně zatížíté alternátor výrobou tepla místo vodíku.
Pokud máte zájem kontaktujte mě na email rad.mal@seznam.cz

Jen upozorňuji že po zkušenostech kdy mě to jistý dobrák pěkně zavařil už poskytuji jen informace. Montovat nic nikomu už nebudu. Bohužel zde platí známé pořekadlo o házení perel sviním. Někteří lidé to prostě nikdy nepochopí. Nejsme sami za sebe, ale jeden pro druhého.
Já samozdřejmě bádám dál a rád se s vámi podělím o informace...

20 Woodman Woodman | 4. února 2012 v 22:02 | Reagovat

[18]: jistě že je to jinak, myslím že to víš i Ty. Kdybych byl placen za narušování diskusí, vykompenzovalo by mi to deficit v pohonných hmotách. Takhle si jezdíme za míň a funguje nám to. Pozdravu své chlebodárce a pokud zaznamenám další výlev, článek zmizí i s diskusí. Hodně štěstí ohoho. (16)Filasi neházej perly.

21 ohoho ohoho | 6. února 2012 v 11:15 | Reagovat

Energii, kterou odebereš spalovacímu motoru v tomto případě vymrháš na výrobu trocha bublinek, jejichž efekt se ve spalovacím procesu neprojeví. Zůstane jen ztráta.
Měřil jsem na brzdě motorů dost, vím jak se projevuje třeba jen rozdíl teplot nasávaného vzduchu a prohřítí mazací náplně.
Tyhle bublátka mi známý přinesl a jen pro pobavení jsme měření provedli. Bublátko ovšem,m běželo na cizí zdroj. Výsledek se nikde neprojevil. Motor byl čtyřválec 2445 cm3. Stačí si spočíst objem nasávané směsi a je jasné, co se asi s tím malým množstvím děje.

Bohužel poslední dobou klesá úroveň ve výuce technických předmětů na nižších školách a děti snáze uvěří bludům, které se na ně řítí z internetu. I za mnou už bylo několik bublářů, kteří si tyn nesmysl cpali do ojewtin s tím, že něco ušetří. nejlépe prokáže vliv test s odměřeným množstvím paliva z nezávislé nádrže, stačí 2 litry. Pak je "úspora" vidět hned.

Nenechte si blbnout hlavy od esoteriků a pavědců, zdržujete samo sebe.

22 Vopic Vopic | E-mail | 13. března 2012 v 18:00 | Reagovat

ňákej ropnej zaprodanec zas co :-)

23 Dzuguru Dzuguru | E-mail | 13. března 2012 v 18:13 | Reagovat

no ten "ohoho" je jasnej ropák :-) Má to v autech už tisíce lidí po celým světě a všichni to tam mají určitě zbytečně :) Jen tak zprdele si to tam drží i když by to nefungovalo, to určitě :-) Nenechte se zmást škodolibcema a ropákama, to zařízení samozřejmě FUNGUJE, proto se s tím tolik lidí zabývá a vyrábí to. A ti co to pomlouvají jsou ROPNÝ ZAPRODANCI !! PS: Víte proč to automobilky nedělají HHO sériově?? protože je to cesta jak jezdit zadarmo. Lidi by lili zdarma vodu a nečepovali 40tikoruny u pumpy !! A šejkům by netekly petrodolárky na jejich pozlátka :-! Prostě ropáci no

24 Martin Martin | E-mail | 14. března 2012 v 10:43 | Reagovat

Dobrý den, asi budu zvracet z ropáka ohoha, je to ubožák

25 ohoho ohoho | 15. března 2012 v 18:09 | Reagovat

Dzuguru: Jo, fakt to funguje - na hloupý hlavy, co neznaj základy chemie a neví, co to vůbec je elektrolýza a jakou má energetickou účinnost.
Ano, viděl jsem to pod kapotou, výhradně u naprostých neználků a naivků a taky u jednoho podvodníka, co to prodával.
Kdyby tohle nesmyslný zařízení k něčemu opravdu bylo, dávno bych to měl v autě taky - já se totiž úpravama opravdu zabýval a měřil jsem motory na zkušební brzdě.

26 ohoho ohoho | 15. března 2012 v 18:12 | Reagovat

Martin Bartoš:
Na to, že fušuješ do motorovýho rogalla, seš dost neznalej.

27 dps dps | 21. března 2012 v 1:19 | Reagovat

No ja mam pocit, ze to ani tak neni o ucinnosti elektrolyzi, ale hlavne o tom, ze ziskate lepsi smes (benzinu a vodiku s kyslikem), ktera se spali s vyssi ucinnosti a tim se vyuzije lepe energie paliva ... a to hlavne toho benzinoveho, ze.

Tim ziskate ze stejneho mnozstvi toho benzinu ve finale vice energie a nebo naopak stejne mnozstvi energie z mene paliva.

Ten vodik tu pouze slouzi vicemene jako "aditivum", ktere vyrazne zlepsuje vlastnosti palivove smesi ... to s jakou ucinnosti ten vodik vyrobite zase neni az tak rozhodujici. Samozrejme cim efektivneji, tim lepe.

28 ohoho ohoho | 21. března 2012 v 7:41 | Reagovat

dps: Podívej se na složení paliva, co to vůbec chemicky je.
Udělat palivo s vyšším obsahem vodíku není problém.

Tyhle tzv. "HHO" jsou naprosté nesmysly. Podobně jako všelijaké kouzelné přísady do paliva v tabletkách, magnety na palivové potrubí a podobně.
Proč asi jsou odkazy na tyhle blbosti vždy na jednom místě s esoterikou, pověrami a všelijakými fake? :-D

29 dps dps | 24. března 2012 v 1:16 | Reagovat

Je to samozrejme smes uhlovodiku.  Souhlasim, ze to neni jen o obsahu vodiku. To jsem take nemel na mysli. Jde hlavne o slozeni, o vazbach ve kterych je palivo vazano a jak dokonale/efektivne dokaze pak shoret.

Chtel jsem jen rici, ze ten vodik a kyslik muze to lepsi shoreni puvodniho paliva zlepsit ... tudiz efektivneji vyuzit.

Tuningari pouzivaji NITRO (NxO), aby vymackli z motoru i o 50% navic. A to nitro není zrovna palivo, je to naopak okyslicovadlo. Při urcite teplote se uvolni kyslik, ktery podpori dalsi horeni zbylich uhlovodiku a tim dojde k lepsimu spaleni smesi a tudiz k lepsimu vyuziti energie paliva.

Treba to ve finale neni ani o tom pridani vodiku, ale třeba o tom kysliku navíc ... který je navíc po elektrolyze v „ciste“ forme a muze podporit lepsi horeni.

30 ohoho ohoho | 24. března 2012 v 8:57 | Reagovat

dps:
I kdyby to množství kyslíku mělo pomoci (vzhledem k množství nepomůže), pak nezapomeň, že k jeho získání byla energie odebrána samotnému pohonnému agregátu.

31 dps dps | 24. března 2012 v 12:09 | Reagovat

Podle tve logiky je tepelne cerpadlo perpetum mobile, protoze tepelny vykon je vyssi nez prikon v elektrice, ktery pak vidis na ucte.

Ono je to v podstate podobne. Malym prikonem vyrobis tu trochu vodiku s kyslikem a to umozni vyuzit vice energie z paliva. A te tam je jeste dost.

32 ohoho ohoho | 25. března 2012 v 13:02 | Reagovat

dps:
Ne.
tepelné čerpadlo je pouze zařízení, které ochlazováním prostředí odebírá teplo. Nic jsem nikde netvrdil, že to je perpetuum mobile - jeden zdroj je napájení, druhá zdroje je vnější ochlazované prostředí.

Tenhle nesmysl je ovšem něcojiného - tam vyrobíš se spoustou ztrát trochu plynu, který opět spálíš s věškerými ztrátami.
Pokud by bylo účelné přidávat takto vodík či kyslík, je nejjednodušší modifikovat samotné palivo.

Podívej se, odkudy ty informace o HHO bublérech lezou - samé esoterické stránky s pavědeckými bláboly!

33 Blanka Jelínková Blanka Jelínková | E-mail | Web | 3. dubna 2012 v 15:41 | Reagovat

Dobrý den,

jsem nadšená obdivovatelka všech, kteří nesedí jen se založenýma rukama nebo pouze nadávají kdesi u piva.
Mám eminentní zájem být další uživatelkou a rozšířit Vaše řady ...

hezký den Blanka Jelínková

34 dps dps | 11. dubna 2012 v 2:24 | Reagovat

ohoho:

Ty tady neustale omylas co do vyroby vodiku das a co spalenim toho vodiku ziskas ... ano, to je ztratove a nikdy ti nemuze samotne spaleni toho vodiku dat vic nez kolik potrebujes pro jeho vyrobeni. Ale zapominas na ten (dle tvych slov) druhy "zdroj" ... to je ta energie prichazejici z lepsiho (ucinnejsiho) spaleni cele smesi (puvodni palivo + vodik + kyslik).

Ja HHO nijak neobhajuji. Pouze rikam, ze by to teoreticky mozne bylo (pokud to vede k efektivnejsimu spalovani i puvodniho paliva).

Schvalne tu uvedu nazorny priklad, který umyslne prezenu, tak aby to bylo „videt“:
-je-li vykon motoru 50kW a palivo se spaluje s ucinnosti rekneme 20%
-pak ze stejneho mnozstvi paliva spaleneho s ucinnosti 40% dostanes vykon 100kW
-nebo jinak receno stejnych 50kW dostanes spalenim pouze poloviny paliva (spalujes-li s onou 2x lepsi ucinnosti)

Ja pouze rikam, ze pokud ta trocha neefektivne vyrobeneho vodiku s kyslikem tu celkovou ucinnost spalovani cele smesi vyrazne zlepsi, pak muzes z motoru dostat mnohem vice nez potrebujes na jeho vyrobu v HHO. Tu podstatnou cast energie ziskas prave z toho puvodniho paliva ... samozrejme ne z toho samotneho vodiku.

Proc drive vyrobci resili tvar spalovaciho prostoru ... prave aby zvysili ucinnost spalovani. To muzes rikat to same jako o HHO i o například vymene hlavy ... ze z toho nemuzes dostat vice. Když někdo ziska z motory vetsi vykon vymenou hlavy taky do toho nic neda (mysleno za provozu) a ziska mnohem vice.

PS: do standardnich paliv se to nedava asi proto, ze z vodikem se obecne blbe pracuje. A samozrejme HHO je plyn a ten s kapalinou (benzinem, naftou) asi nenamichas. Vyroba na miste spotreby (tj. v aute) mi prijde idealni a dava celkem i smysl (místo komplikovaneho skladovani).

PSS: urcite by bylo fajn kdyby to v nejakem „vyzkumnem ustavu ci necem podobnem“ zkusili zmerit ... Z nezavisleho zdroje pridat do bezneho paliva trochu vodiku z kyslikem a zmerit zda se ucinnost spalovani takove smesi zvysi ci ne. Asi by to rozseklo spor optimiste versus pochybovaci :-)

35 ohoho ohoho | 11. dubna 2012 v 10:01 | Reagovat

dps:
Seš mimo.
Žádný zvýšení účinnosti se nekoná - motor běží i pri přífuku těch prdů s účinností stejnou. Pouze je část energie využita pro bublér a tím jsou ztráty větší.

A žádnej druhej zdroj není, protože na vstupu je jen voda, což není zdroj energie jako je třeba výhřevné palivo.

36 Úvaha Úvaha | 11. dubna 2012 v 12:30 | Reagovat

1. optimista vždy dojde dál, než pesimista, proto fandím všem úvahám, pokusům, velmi často i blbý nápad posune technologie dopředu!
2. osobně jsem HHO nezkoušel, ale je docela možné, že obohacená směs o HHO zvýší účinnost spalovacího procesu, možná dost podstatně, existují i seriózní výzkumy s HHO (univerzity nebo třeba http://www.youtube.com/watch?v=cgU9ez9ben4&feature=related).
3. možná je zde podstata úplně triviální, neboť je pro mě otázkou vysušení plynu, nasáté vodní páry mohou podstatně ovlivnit proces spalování (nasátí větší hmoty === vyšší tlak před vzplanutím směsi), - každý si určitě všimnul, že motor ve vlhkém počasí "šlape" lépe a rád si to vychutná, že.
:-D  :-)  :-)

37 oh oh | 11. dubna 2012 v 12:54 | Reagovat

Úvaha:
Hlavně je dobré rozlišit, co je žvást a co reál.
Směs plynů z rozkladu vody proces spalování paliva v motoru nezlepšuje.
Na vstupu je voda, tj. nikoli palivo. Energie do procesu vložená je díky ztrátám využita jen zčásti, takže celé tohle rádobyúsporné zařízení ve skutečnosti přinese jen a jen ztrátu.

Solidní výzkum? Dreamyear na youtube je solidní? To je sběrač fantasmagořin, stačí se podívat na jeho "overunity zařízení", magnety a podobné nesmysly.

Motor ve vlhkém počasí dostává ze vzduchu kapénky vody do spalovacího prostoru, ty se ve válci prudce odpaří a tím zvyšují kompresi. To je vše.
S těmi HHO bublátory to nemá co do činění.

38 Fanda Fanda | E-mail | 18. dubna 2012 v 0:26 | Reagovat

Tedy dočetl jsem diskuzi, jsem zklamaný z těch agresivních keců ohoho a jemu podobných, opravdu pane Radku , škoda házet sviním perly, škoda ! Děkuji za vaše bádání, také si to postavím.

39 ohoho ohoho | 18. dubna 2012 v 11:29 | Reagovat

Fanda:
Jen si to postav, dej tam rovnou 4 bubléry a ještě ti vodík zbyde.
Kdo má v hlavě nakakáno, tomu technické informace nepomůžou. Takový blb ať se topí ve srágorách a nechá si cpát do hlavy blbosti od esoteriků. :-D

40 jirka jirka | E-mail | 7. června 2012 v 21:22 | Reagovat

[39]: Nevím co máš proti ezoterice, nevíš zřejmě vůbec o čem mluvíš. Až se opravdu setkáš s něčím ezoterickým budeš podle mě mluvit jinak, tohle s tím vůbec nesouvisí, jedná se jen o fyzikální zákony.

41 Martin Tlustý Martin Tlustý | E-mail | Web | 18. června 2012 v 23:37 | Reagovat

Je irelevantní porovnávat energii DO a ZE směsi 2 PLYNŮ O a H. Podle mne není totéž přidat H či O v palivu. Důležité jsou jedině vlastnosti těchto PLYNŮ -- a právě že ve stavu PLYNNÉM. Tj. Ochotněji se vznítí než benzín při sebeslabší jiskře a bez ohledu na poměru ke vzduchu. Tím zajistí perfektní a rychlejší vzplanutí BENZÍNU a prohoření ještě před dolní úvratí.

42 Leos Papousek Leos Papousek | E-mail | 8. července 2012 v 18:12 | Reagovat

Ti co to pomlouvaj jsou tupci a nemaj ani sajnu jak o palivech natoz o autech :-D  :-D  :-D  :-D Proste to funguje!!!! ja to mam v aute uz 3 roky v pontiac firebird V8 5,7 6x manual WS6 ram air :-P puvodni spotreba 10,5 L po instalaci a vylepseni 7,5 az 8L a to litam jako prase :-D  :-D 480koni je 480koni Takze jste zaspali dobu :-D  :-D ted se resi jak jezdit uplne zadarmo jako studena fuze a implozivni motor :-D  :-D tak at vam to lita a na tupce se vyserte.....

43 Buchner Buchner | E-mail | 29. srpna 2012 v 11:55 | Reagovat

Podle uvedených argumentů nechápu proč mají auta turbo , proč se přidávají aditiva ,proč se řeší poměry směsí a tlaky ve spalovací komoře , HHO generátor není nic jiného než vylepšení jedné z nedokonalostí motoru.

44 Luďka Luďka | E-mail | Web | 2. dubna 2015 v 9:40 | Reagovat

Bohatým zdrojem elektrické energie je LED příslušenství http://www.i-led.cz/led-prislusenstvi/ Jsem spokojená.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.